• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/2 “Igår var det nära... Jäkligt nära...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Läskig historia! Tack för påminnelsen @RicVin , tur i oturen för mig så infaller alla hjärtanes samtidigt som min bröllopsdag men då gäller det att anstränga sig ordentligt. Dagens uppdrag: köpa present :bag:

Trevlig helg vänner

3B69A814-4629-4B9C-9203-D9597D6B27EB.jpeg
Har ett liknande upplägg för vår bröllopsdag. Vi gifte oss på min födelsedag. På min 40-års dag till och med. Alla gäster utom våra föräldrar trodde det bara var ett party. Tji fick dem!!:)
Var livrädd att utsättas för en ”Hämndsexa” flera år....
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Läskig historia! Tack för påminnelsen @RicVin , tur i oturen för mig så infaller alla hjärtanes samtidigt som min bröllopsdag men då gäller det att anstränga sig ordentligt. Dagens uppdrag: köpa present :bag:

Trevlig helg vänner

3B69A814-4629-4B9C-9203-D9597D6B27EB.jpeg
Du också :) Samma för oss, 14/2 2001. 20 år nu mao :D Men ren slump egentligen, Valentin var ingen större grej här då.
 

Caravelle33

Vacheron
Trevlig helg @RicVin och alla andra! Inte fan får jag några chokladkartonger med posten. Förra året fick jag 2 skohorn från IKEA, det var årets samlade presenter från hustru, barn och barnbarn för födelsedag, fardag och julklapp. Det ena fick jag förresten av syrran i julklapp.
Tog en långpromenad i morse och trodde att det var riktigt kallt så jag satte på mig ett thermounderställ under kläderna, jag hade tydligen fel för jag frös inte alls.
02CAEDE5-4392-4F72-9579-6EDA101351BC.jpeg
 

MAz_666

Rolex
Inte ”hjärtat stannar” men definitivt inom ”hur dum får man va?”
Persienn går sönder och son skickas ned för inlämning.
Senare hämtar sonen hem den (väl inslagen). Kvickt tar far fram kniv och sprättar upp inslagningen.
Jag skär av alla lagade linor ...
Nya inlämningen vägrade sonen. Jag fick ta mössan i hand, och lämna in. Firman fick sig nog ett gott skratt!
God helg klockomaner!
(Arrangerad bild efter hämtning 2)
5538B613-F0D8-4A3D-8A4B-9116F830C09E.jpeg

Ryssfredag!!!
8AA6DB4A-8D87-4D14-B36A-F0D98D2706D6.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ja, den vardagliga idyllen kan snabbt förvandlas till en läbbig situation. Skriv avsändare på era paket om det finns minsta risk att det går att kärlekstolka. Det är lugnast om man begränsar romanserna till frun/partnern och till sina klockor. Tur att det gick bra den här gången. Trevlig helg klocksnackers!
904005C9-C958-4628-A069-68C459F99515.jpeg
B357D850-D580-4080-ACBF-E18A57F6BAF1.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
9578E41F-C975-473C-BFE6-0B9B9CC82A2B.jpeg

Som jag tidigare i tråden skrev. Det är ju nyår i Kina så till lunch blev det ett glas bubbel. Lunchen då, böngroddar och grönt med lax back lion med wasabi och sesamkrydda. Ha.re bra allihopa glada klocksnackare .Det är ju fredag.// :pompus:
 
Topp