• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/4 ”Yippiiiee!! Nu är det dags igen!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst, det är fredag och dags för den här tråden igen. Men det är inte det jag jublar över. Näe, det är dags för frukost!! Det är banne mig nästan det bästa som finns.
För egen del så är den ett måste för att överleva. Det är nog iofs ett måste att jag äter frulle även om min omgivning ska överleva. Det kan lätt gå illa om jag inte får frukost. Både för mig och andra...
Frugan måste också få i sig frukost. Vi är lite lika när det gäller just det. Däremot blir hon proppmätt på ett ägg och att lukta på ett glas juice medan jag kan sitta och njuta av godsaker långt efter att ”mätt” blivit ett faktum. Va faan?! Det är ju bara att koppla på viljan!!
Helt hopplöst på resor. Man hinner inte ut från hotellet innan hon är hungrig igen...
Nåja, nog tjafsat om det! Blir lite fil, granola med bär och Dweller till att börja med idag! Kanske en liten smörgås.. Å kaffe! Tack gode gud för kaffet!!!
AF0E7EE2-42F5-4994-A08F-6026E9831AA8.jpeg

Ha en skön helg mina vänner!!

Tillbaka
Topp