• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/12 ”Nu börjar det verkligen lacka mot Jul...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller hur?! Om en vecka är det dan före dan före dan före doppredan!!
I helgen är det dags för min och frugans årliga ”julklappshelg” i stan.
De blir bättre och bättre för varje år!
Man hittar ju fler och fler klappar på nätet vilket ger mer tid för mat och dryck en helg som denna. Det uppskattas mycket..!
Själv köper jag helst klappar i butiker som slår i paket. Hatar skiten!!!! Det är som om paketpappret hatar mig tillbaka...
19A4D4E0-C42C-4C47-80DD-2CDB07463C51.jpeg

Var bara tvungen att få med en lite reflektion också...
7B6665D0-6B13-43E1-97EF-4CA5ECF133D2.jpeg

Ha en skön helg mina vänner!! Det ska vi ha!!

God jul och framför allt trevlig fredag @RicVin och alla vänner, troll och sökmotorer.
Själv har jag inte köpt en enda julklapp förutom en klocka som är beställd till min 18 iga dotter på @Nymans Ur 1851 som bör komma vilken timme som helst nu!
Sen blir det naturkompaniet till resten, kanske en lamy eller två till döttrarna.
Till mig själv köpte jag ju denna, och jag har även beställt lite band till henne så jag kan matcha skor och bälte lite bättre, trött på brunt nu...

2CC82090-67A4-4477-BE84-24809C5E92B5.jpeg

I kväll ska vi storhandla, förutsätter att @Denke är där också, vi verkar ha samma tider eftersom vi ofta ses just där, vid chipsen....

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp