Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Rebell som jag är brukar jag inte handla så mycket till jul utan strössla gåvor över nära och kära året om.
Till julklapp passar hjälporganisationernas presentkort på getter, säkra förlossningar eller nötkräm och vaccinationspaket till människor som inte har det så bra.
Sånt tar inte så mycket plats i redan överfulla hem.
God fredag och glad tredje advent!
Har svårt att välja idagtrevlig helg alla!!
![]()
Vill ha den käppenTrevlig helg![]()
![]()
För varje VC jag ser så blir jag bara mer och mer säker på att jag gör rätt val i att införskaffa en. Det är någonting som kittlar så härligt i de där kurvorna.Trevlig helg kamrater!
![]()
Ge bort upplevelser istället för prylar så slipper ni slå in.Eller hur?! Om en vecka är det dan före dan före dan före doppredan!!
I helgen är det dags för min och frugans årliga ”julklappshelg” i stan.
De blir bättre och bättre för varje år!
Man hittar ju fler och fler klappar på nätet vilket ger mer tid för mat och dryck en helg som denna. Det uppskattas mycket..!
Själv köper jag helst klappar i butiker som slår i paket. Hatar skiten!!!! Det är som om paketpappret hatar mig tillbaka...
![]()
Var bara tvungen att få med en lite reflektion också...
![]()
Ha en skön helg mina vänner!! Det ska vi ha!!