• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/12 ”Nu börjar det verkligen lacka mot Jul...”

FF6D5DFD-D539-49DC-8186-EA5CC3B46591.jpeg
God Helg!

Svänger snabbt i mitt kungarike!
Klockan som jag beställde till dottern finns nu hemma och ligger inslagen och klar hos nymans ur.
Med mig hem har jag klapparna från naturkompaniet och jag beställde lite små komplementklappar från bla pennstore idag så nu mina vänner är jag klar med klapparna!!
8A8795E5-4FBD-408C-9036-4379E9B7F7CE.jpeg

Senast ändrad:
Jag tar precis vaknat från en soffsovning, detta är den första bilden jag ser....jag tror att jag ser penslar i bakgrunden och tänker..."shit vad han är duktig att måla om tavlan röd sådär..."
Skönt att vara löddrig ibland :hilarious:
Snygg i vilket fall "målad" eller ej:angel:
Inga penslar men väl ett gäng mejslar och ett bandbytarverktyg. Klockan är min första SS och jag måste säga att jag gillar både tavlan och resten. Det här är ett försök att ta sig ur dykarträsket. Jag är egentligen en Seikoholic dykarmissbrukare men avgiftning pågår med denna svensk.

Inga penslar men väl ett gäng mejslar och ett bandbytarverktyg. Klockan är min första SS och jag måste säga att jag gillar både tavlan och resten. Det här är ett försök att ta sig ur dykarträsket. Jag är egentligen en Seikoholic dykarmissbrukare men avgiftning pågår med denna svensk.
Röd tavla är något Speciellt, har alltid gillat det, särskilt på stål.
Sen är SS ingen dålig avgiftning :)
Kul val och snyggt:)

Tillbaka
Topp