• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/3 ”Inte fan blev det ngt igår inte...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kanske minns att jag för en månad sedan skrev att man idag skulle vakna mätt och nöjd?
Blev väl sådär kan jag säga...
När jag igår morse (googla 14/3 ni som inte hajjar..)frågade lilla hjärtat om hon visste vad det var för dag så tittade hon på mig med en förvånad blick och ett leende på läpparna och sa.. ”Men älskling! Visst vet jag det!” Yippie tänkte jag! Då fortsatte hon.. ”Men inte trodde jag att du lagt på minnet att det är internationella pi dagen idag”... Ridå!!
3249F698-DC05-46EB-9656-28BDE1720BD6.png

Fan att man ska vara gift med en mattelärare...:-/
Nåja! Uppvärmd Carbonara efter träningen igår gjorde mig mätt och ett hårt styrkepass gör att jag ändå känner mig nöjd och lite sådär matt i kroppen idag..:)
Men men... Tur att Breitling levererar då frugan missar..
C2558B20-AA03-43B8-837C-DF406B853FF3.jpeg

Tack för telefonskalet!!

Sen har ju det lilla livet faktiskt beordrat in bubbel i kylen inför kvällen. Så skam den som ger sig...
;-)
 
Topp