• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/6 ”Den blomstertid nu kommer...”!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med lust å fäää...!
Ja ni är med på vad som gäller va? Är väl fler än jag som har ”drabbats” av sommarlov i veckan? I mitt fall är det ju frugan som gått på lov, eller ”SEMESTER” som hon säger med eftertryck. Lärare har minsann inte sommarlov... Inte poppis om man råkar slinta med tungan.
Inte är det tillräckligt långt heller... Sommarlovet som är semester...
Nåja,jag firar sommarlovet med blomster och PO chrono i matchande färg!!
C426BD91-B5C6-40FB-986F-D8876A966AB7.jpeg

Lite lov har man ju också fått. Är gräsänkling till lördag kväll så nu ska cykeln fixas till så man kan pedala till sommarpuben ikväll!!
Ha en skön kväll mina vänner!!

go fredag och trevlig helg alla klocksnackers! testar natot för första gången och det får sitta på för att de är fredag, imorgon blir det länk igen
IMG_20180615_073556-01.jpeg

Inte mkt färg på klockan men nyanser av svart och färgglad frukt istället :)

Idag är det äldsta dotterns första skolavslutning. Det är stort! :)

Därför festar vi loss med en JLC med K881-verk, på struts.

Stort tack till @ErikAkesson, en av forumets blivande urmakarmästare, för extremt varsam och smakfull restaurering och mikrometer-noggrann passning av nya visare!!

Trevlig Helg alla mina vänner, bekanta, fiender och nättroll. Var rädda om Er!!

JLCMeermin2.jpg

Trevlig helg @RicVin och alla andra, efter att likt Bantar Björn slaviskt följt Viktväktarna har jag nu gått ned 9,1 kg, och vad i hela helvetet har det med Ricvins inlägg att göra?

jo, i min garderob hänger ca 2 hyllmeter Skjortor! som alla någon gång passat mig, bland dessa finns en som jag köpte för kanske 3 år sedan som jag verkligen gillar, lite slim-fit, visserligen XXL men ändå.

Innan jag började med viktväktarna tänkte jag ge min granne Läraren just den skjortan, precis som med så många andra genom åren som han fått.

Men jag bestämde mig för att inte ge bort den och ha den som ett delmål med vikten.

• I morse, trött som en hund, tog jag fram skjortan! den passar och sitter nästan lika bra som när jag köpte den.
Så jäkla tacksam!

59CAAF33-73C6-4E1C-8447-CC01B81198F6.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp