Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!Levererar lite mer till fredagstråden!
Tror denna fina kille har en väldigt bra fredag och skolavslutning idag! Han önskade sig en fin klocka i framtiden, framtiden var tydligen idag... väldigt kul att kunna ge någon man tycker så mycket om en fin gåva och få uppleva tacksamheten
![]()
Med lust å fäää...!
Ja ni är med på vad som gäller va? Är väl fler än jag som har ”drabbats” av sommarlov i veckan? I mitt fall är det ju frugan som gått på lov, eller ”SEMESTER” som hon säger med eftertryck. Lärare har minsann inte sommarlov... Inte poppis om man råkar slinta med tungan.
Inte är det tillräckligt långt heller... Sommarlovet som är semester...
Nåja,jag firar sommarlovet med blomster och PO chrono i matchande färg!!
![]()
Lite lov har man ju också fått. Är gräsänkling till lördag kväll så nu ska cykeln fixas till så man kan pedala till sommarpuben ikväll!!
Ha en skön kväll mina vänner!!
Ser fram emot bild på matchande kaffemugg!Ja, skolavslutning har det ju varit så nu får barnet börja jobba.![]()
Gör ett kort avbrott i veckans G-shock-kavalkad och låter Blått blir mitt val för fredagen.
Ha en god sådan.
Snyggt! Borde nog ha behållt minBlev byte till Aquanaut.
![]()
Snyggt! Borde nog ha behållt min![]()
Perfekt!Levererar lite mer till fredagstråden!
Tror denna fina kille har en väldigt bra fredag och skolavslutning idag! Han önskade sig en fin klocka i framtiden, framtiden var tydligen idag... väldigt kul att kunna ge någon man tycker så mycket om en fin gåva och få uppleva tacksamheten
![]()