• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/10 “Nu kommer det en sån där helg till!?!..”

Filippusmaximus

Rolex
2-Faktor
Trevlig helg!
16028279770857723145195651053844.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Du är inte ensam om att känna så! 😁 Själv ska jag fundera ut något projekt inför helgen som det kommer att sluta med att jag ändå inte slutför. 😆

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare! 😊
DSCF3485.jpg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Dags att lära sig om på nytt! Jag är nog lite bakåtsträvare. Var sen på att skaffa Swish, har inte Instagram, snapchat eller några andra av de där sakerna.

Kommer nog ta en stund att bli van vid det nya men det blir nog bra tillslut. Riktigt bra att skapa en egen flik för att rapportera problem med den nya versionen :)
IMG_20201016_074956-01.jpeg

Men nu är det fredag och snart helg! Ha det gott klocksnackare, jag har allt som behövs en sömnig morgon, hoppas ni har lika så.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig fredag
Själv har jag ledig fredag och ska "tvätta" taket idag och byggahäst box imorgon..
Frun jobbar med i helgen men jag är lydig och följer hennes arbetslista...
20201016_072034.jpg
Mitt lilla hjärta skulle aldrig komma på tanken att skriva en lista till mig. Hon VET att det vore detsamma som ett förbud för mig att utföra sakerna på listan :)
 

Rymdhamstern

Panerai
TGIF!!!! Helt j-la underbart!
Att göra ingenting är bland det bästa jag vet oxå. Rekommenderar Office Space för tidernas bästa kommentar kring just det.
Här började morgonen iaf med dubbelt uppvaknande; först iskall promenad, sedan hett kaffe.
Önskar er en fantastisk fredag och underbar helg!
88D41C79-ED9F-4E72-840B-C65A70513EE1.jpeg

88A6E0E2-955A-4313-9F75-B58A561236F4.jpeg
 
Topp