• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/11 “Watch out little mermaid...”

Trevlig fredag alla!
IMG_20181116_094855.jpg

Om det blir tråkigt kan du ju alltid knacka i glaset och dra en monolog :)

Har känt mig lite ur fas den här veckan, mycket som händer privat i livet. Så jag har spenderat min lediga tid strusandes runt i skogen, äta gott, och fokusera på klockorna. Hittar alltid ett väldigt lugn i att inspektera mina klockor, hitta de små detaljerna. Tänk hur mycket tid som lagts ner på att välja rätt material och texturer, vinklar, form.

Nä, med det sagt så tar vi fredag. Vi fokuserar på det goda i livet, tänker på att dåliga dagar har sitt slut, att vi är mer än våra känslor.

Ta hand om er klockvänner.

9B077B4F-D6F2-4D73-8F1E-0E233E734B40.jpeg

Har känt mig lite ur fas den här veckan, mycket som händer privat i livet. Så jag har spenderat min lediga tid strusandes runt i skogen, äta gott, och fokusera på klockorna. Hittar alltid ett väldigt lugn i att inspektera mina klockor, hitta de små detaljerna. Tänk hur mycket tid som lagts ner på att välja rätt material och texturer, vinklar, form.

Nä, med det sagt så tar vi fredag. Vi fokuserar på det goda i livet, tänker på att dåliga dagar har sitt slut, att vi är mer än våra känslor.

Kloka ord!
Bra att ha nåt att fokusera på när livet jävlas!
En tröst är att när det lättar går det bara uppåt!

Mycket kloka ord!och har själv varit där så ta hand om dig och ta hand om er alla andra med!:)Trevlig fredag!
1542363916465156359524590545900.jpg

Tillbaka
Topp