• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/2 “Näe… Jag är skeptisk!!.”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har suttit på skolbänken i veckan. Eller bänk å bänk… Ett helt vanligt konferensrum var det ju faktiskt.
Hela vårt team har gått kurs… Säljkurs… Jag vet inte jag.. Kanske är jag som är obildbar eller fullärd.
Men jag har liiite svårt för denna typ av fortbildning. Det finns ju inte bara en variant… Det finns snarare ett jäkla gäng med olika kurser/program. Tror vi sedan 2011 gått igenom 3 olika… Man undrar ju lite vad det kostat för ett globalt företag?? Många slantar blir det..
Tycker de kunde lagt lite av dessa pengar i mitt lönekuvert istället 🤪
Men men, även om denna gamla hund har svårt att lära sig sitta så måste jag nog säga att den modell vi gått igenom i veckan faktiskt varit den som jag faktiskt fått ut någonting av.
Men men, nu är det fredag och back to business igen!
Blev lite sovmorgon idag då jag sov skruttigt natten till igår. Vaknade vid 4:30 på hotellet då det lät som E4:an gick genom mitt rum. Vilket jävla liv!! Framöver så blir det aldrig till att ta ett rum på våningar under 15 på Victoria Towers… Fan heller! Så högt det bara går!!
Vaknade så sent idag så jag inte ens orkat byta klocka.
28237542-8D29-4A8C-91EC-31B35369802A.jpeg

Börjar fredagen med lite Panerai. Kan vara så att det dyker upp ngt nytt vid lunchtid idag… I så fall lär det bli ett byte 😜

Ha en härlig helg mina vänner och ta hand era nära och kära!
 

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
IMG_7602 (1).jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 17 feb 1936 så klev en vandrande vålnad in på seriescenen i USA .Han är mera känd som Fantomen. Många av oss har säkert läst ett och annat äventyr med denna vålnad. Snart kommer ju en annan person klädd i trikåer dyka upp till och från här på KS sidorna under Mars månad. Trevlig helg och krama Era nära å kära. Ha ,re bra allihopa.// 🧐
 
Senast ändrad:
Topp