• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/8 ”Vem ska jag tro på tro på tro på när tro på när allt är såhär....”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den rubriken sitter ju som en smäck så här i valtider.. Men det är inte riktigt det som är mitt tema idag.

Rymdblomman Di Leva ska spela nästgårds ikväll så då ska vi dit trots hot om regn och rusk. Kanske mer för att det är skönt att inte vara ensamt UFO i sällskapet en enda kväll än att musiken lockar. Nu ryktas det iofs att han ska spela några av de Bowie covers han har haft en förställning med i stan. Det ser jag fram emot att höra!
Jag är ju faktiskt inte lika far out som Di Leva.. Jag menar han pratar ju med träd....
Skulle jag aldrig få för mig. Ett å annat djur snackar man ju med. Allt från katter,hundar, fåglar,hjortar, rådjur och älgar funkar bra. Vildsvin är ingen idé! De är såå jävla otrevliga! Riktiga svin faktiskt!!
Nåja nog om min mentala hälsa. Börjar dagen med Seiko, återstår att se om den följer med ikväll...
6D731D7E-C81A-4342-B692-19B6C5B0636E.jpeg

Ta hand om er! För ni vet ...
Vi har baaara varaaandra, vi har baara varandra , vi har baaara varaaandra...
 
Topp