• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/8 ”Vem ska jag tro på tro på tro på när tro på när allt är såhär....”

Ha en härlig helg gott folk
A7F2D058-963E-4CB8-AE66-5A7474B90099.jpeg

Di Leva har aldrig varit en favorit, men jag har alltid tyckt om den person har är. Jag gillar alla som lever ut och är som de är, oavsett om man är från Norrland och vill va sig själva för en stund eller på fullt allvar kallar sig Sitting Still i tron att man är en lat avlägsen släkting till den kände indianhövdningen. Jag tror mer på att se tusen olika personer än en folkmassa. Trevlig fredag från ett soligt Skåne. Heja di Leva för han har mod att vara annorlunda. Heja alla ni som vågar fråga när auktoriteter säger sanningar för att ni vill veta om de stämmer, inte för att synas.
98D96B64-B9E5-4042-A239-CBF33A03E05F.jpeg

Senast ändrad:
Di Leva har aldrig varit en favorit, men jag har alltid tyckt om den person har är. Jag gillar alla som lever ut och är som de är, oavsett om man är från Norrland och vill va sig själva för en stund eller på fullt allvar kallar sig Sitting Still i tron att man är en lat avlägsen släkting till den kände indianhövdningen. Jag tror mer på att se tusen olika personer än en folkmassa. Trevlig fredag från ett soligt Skåne. Heja di Leva för han har mod att vara annorlunda. Heja alla ni som vågar fråga när auktoriteter säger sanningar för att ni vill veta om de stämmer, inte för att synas.
98D96B64-B9E5-4042-A239-CBF33A03E05F.jpeg
Håller med fullständigt!
Försöker att leva upp till idealet, men ibland måste man välja sina strider!
Det kostar för mycket en del gånger, men det känns fel att släppa oförrätter!
Den där pannan är helt galet läcker, tror du frugan protesterar om jag säljer husbilen för att finansiera ett klockköp? :D :cool:

För mig som är född på 70-talet så finns det vissa grundbultar, som att Lacoste alltid är Lacoste! Tröjornas tröja, pikéoriginalet som alla andra pikétröjstillverkare ser upp till och försöker efterlikna men alltid misslyckas. För någon född på 80-talet är denna sanning kanske inte lika självklar, och om vi går till hipstergenerationen så VET de att Lacoste bara är massproducerat billigt skräp som lever på gamla meriter och som man lurar slätrakade, boxvinsdrickande människor som använder blixt vid fotografering med. Men men! Jag håller fanan högt och trevlig fredag alla! :D

Fredag.JPEG

Tillbaka
Topp