• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/8 ”Vem ska jag tro på tro på tro på när tro på när allt är såhär....”

Sneaky...
557B9D2F-D36E-483A-BCAB-0DAF2588597C.jpeg

För mig som är född på 70-talet så finns det vissa grundbultar, som att Lacoste alltid är Lacoste! Tröjornas tröja, pikéoriginalet som alla andra pikétröjstillverkare ser upp till och försöker efterlikna men alltid misslyckas. För någon född på 80-talet är denna sanning kanske inte lika självklar, och om vi går till hipstergenerationen så VET de att Lacoste bara är massproducerat billigt skräp som lever på gamla meriter och som man lurar slätrakade, boxvinsdrickande människor som använder blixt vid fotografering med. Men men! Jag håller fanan högt och trevlig fredag alla! :D

Fredag.JPEG
Hahaha! Trevlig helg.

För mig som är född på 70-talet så finns det vissa grundbultar, som att Lacoste alltid är Lacoste! Tröjornas tröja, pikéoriginalet som alla andra pikétröjstillverkare ser upp till och försöker efterlikna men alltid misslyckas. För någon född på 80-talet är denna sanning kanske inte lika självklar, och om vi går till hipstergenerationen så VET de att Lacoste bara är massproducerat billigt skräp som lever på gamla meriter och som man lurar slätrakade, boxvinsdrickande människor som använder blixt vid fotografering med. Men men! Jag håller fanan högt och trevlig fredag alla! :D

Fredag.JPEG
Förtvivla icke. Jag började bära Lacoste på 70-talet och gör det forfarande. I stort sett varje dag :). Har en vit kvar sedan första inköpet 1976, säkert tvättad 100 gr men still going strong :D. Numera myströja. Det har blivit några fler sedan dess...

Tillbaka
Topp