Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Önskar er alla en härlig fredag och fantastisk kommande helg!
Själv påbörjade man en resa i förrgår... Väl framme på flygplatsen ställer de in flyget... Så det var bara att tuta hem igen och kliva upp 04:00 för att åter vända tillbaka... Efter små förseningar så kommer vi iväg till mellanlandningen där vi sedan så fint sitter och väntar ytterligare ett par timmar utöver transfertiden... Tillslut kommer vi iväg och landande igår runt 11:00-tiden....
UTAN bagage och här sitter vi idag fortfarande helt utan garanti att det kommer å dyka upp idag... Så det blir till att åka och shoppa, tur man inte ska på något viktigt... Typ sin systers bröllop eller så!
Men fjällräven är inne har jag hört, bättre än skräddarsytt och det är ju faktiskt ganska kallt!
Tur att det inte är värre,
Trevlig fredag!
Väldigt bra belyst @Margarinkungen !!Trevlig helg @RicVin vänner, sökmotorer och troll!
Idag har jag nackspärr, hade problem att ta mig in i bilen i morse... så idag ska jag jaga naprapat/kiropraktor/massör....
![]()
Med anledning av att fredagstråden till stor del handlar om alkohol så påminner jag om att det finns hjälp!
Ring 08-642 26 09 om ni misstänker att ni har problem med alkohol. AA.se
![]()
Förlåt, var det ett hemligt nummer? Tänkte att dr fredag hade koll på det här med att spola kröken?Men?! Va faan? Det där är ju MITT nummer!!!!
Den är så bra!Vit månad...
![]()