• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/5 ”Isländsk tjuvstart!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Irländsk fylla vet alla vad det är. Men Isländsk tjyvstart kanske är obekant för de flesta. Låt mig utbilda Er...
Det är helt enkelt när undertecknad startar FREDAGSTRÅDEN på tok för tidigt på grund av att jag befinner mig på Island. Här är klockan bara lite över 22 och torsdag men det är ju fredag hemma hos Er och det är gvs Svensk tideräkning som gäller. Så skit i tim och minutvisare på min bild. Fokusera på den vackra orange 24tim visaren och omfamna det faktum att ni kan börja posta i tråden redan nu!!
8F7EF8A4-0492-4E1D-BFF6-BD82DC540881.jpeg


Det egentliga skälet till tjuvstarten är att vi inte har några möten imorrn och flyget går vid lunch. Ni fattar va? Reykjavik,partytorsdag,ingen tidig väckning imorrn....
Finns ingen chans i helvete att jag kommer kunna posta tråden i tid imorgon/idag med baksmälla och 2 timmars tidsskillnad åt ”fel” håll...:)
Så skål på er och ha en skön helg!!
 

Husse

Patek
Ok! Tidig start jao!
Go fredag och trevlig helg alla goa KSare!
Delar modellnamn med @RicVin denna (tidiga) fredag!
Klockan har nyss varit på tvagning då den var ordentligt skitig efter veckans jobb! :)
image.jpg

Ha nu en trevlig kväll, missa inte flyget i morgon!
Nu går vi mot 10 sidor!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Tidig morgon efter en frostnatt. Nästa generation har ingen känsla för att sovmorgon är något som behövs efter lite nattsudd.

Men men, ny leksak att pilla med idag iaf. Ska bara läsa mig till hur man ställer tiden :)

Trevlig helg!
IMG_20180518_071229.jpg
 
Topp