• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/12 “Är det nån som vet hur man gör?!?”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi är ju de facto redan inne i december eller hur?…
Vad tusan hände med 2022 egentligen?!! Swosh bara!…
Men skit i det nu… Jag har ett problem!! I december händer det ju en grej… Eller det händer ju ett gäng med grejer såklart, jag tänker mer specifikt på julen. Å egentligen själva julafton… Då kommer ju tomten som alla vet. Har man varit snäll så får man klappar. Klapparna kan man ju i viss mån påverka med hjälp av en önskelista. Den skickar man ju in i god tid för att tomten ska hinna fixa alla prylar. Självklart eller hur?..
Men… Nu kommer vi till mitt problem. Hur FAAAN gör man om man vill revidera sin lista? Eller rent ut sagt MÅSTE revidera!!
Igår fick jag ett sms från en av tomtens nissar. Han är liiite lik den här killen faktiskt..
E7969F0B-095D-4613-B426-D3D7F1060DB4.jpeg

Den här nissen känner väl till min fäbless för en viss färg och var vänlig nog att göra mig uppmärksam på denna skönhet…
9668D41F-59A9-479A-AF60-AD968E71C5F7.jpeg

Ja men VA FAAAAN!!!
Den här måste ju högst upp på önskelistan! Eller egentligen kan den vara helt ensam på den där listan. Skoblock,träningströjor och skjortor kan jag fan fixa själv!! Se till att packa in en orange Linde på studs Tomten!!!

Idag får det bli en mer monokrom dinka…
0BB51D5C-9B6A-4562-9193-433A2D30AAEC.jpeg

Men det är ju en riktig ”önskeklocka” det här också. Näst intill perfekt! I alla fall i mina ögon.

Ta hand om er där ute och krama om nära och kära!! Trevlig helg!

Men kom ihåg, har ni tips på hur man reviderar sin önskelista så skicka PM direkt!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
A5CD356C-992A-42B4-BF2D-B1851C412566.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 2:a december 1766 drevs ett antagandet av tryckfrihetsförordning igenom vid riksdagen i Gävle. Detta blev grunden till det som idag är världens äldsta lag för allmän tryckfrihet och yttrandefrihet som vi har i Sverige.
Ha´re gott allihopa och trevlig helg. Glöm inte bort Era Nära och kära bara //🧐
 
Senast ändrad:

Joakim

Sugen
2-Faktor
Vi är ju de facto redan inne i december eller hur?…
Vad tusan hände med 2022 egentligen?!! Swosh bara!…
Men skit i det nu… Jag har ett problem!! I december händer det ju en grej… Eller det händer ju ett gäng med grejer såklart, jag tänker mer specifikt på julen. Å egentligen själva julafton… Då kommer ju tomten som alla vet. Har man varit snäll så får man klappar. Klapparna kan man ju i viss mån påverka med hjälp av en önskelista. Den skickar man ju in i god tid för att tomten ska hinna fixa alla prylar. Självklart eller hur?..
Men… Nu kommer vi till mitt problem. Hur FAAAN gör man om man vill revidera sin lista? Eller rent ut sagt MÅSTE revidera!!
Igår fick jag ett sms från en av tomtens nissar. Han är liiite lik den här killen faktiskt..
E7969F0B-095D-4613-B426-D3D7F1060DB4.jpeg

Den här nissen känner väl till min fäbless för en viss färg och var vänlig nog att göra mig uppmärksam på denna skönhet…
9668D41F-59A9-479A-AF60-AD968E71C5F7.jpeg

Ja men VA FAAAAN!!!
Den här måste ju högst upp på önskelistan! Eller egentligen kan den vara helt ensam på den där listan. Skoblock,träningströjor och skjortor kan jag fan fixa själv!! Se till att packa in en orange Linde på studs Tomten!!!

Idag får det bli en mer monokrom dinka…
0BB51D5C-9B6A-4562-9193-433A2D30AAEC.jpeg

Men det är ju en riktig ”önskeklocka” det här också. Näst intill perfekt! I alla fall i mina ögon.

Ta hand om er där ute och krama om nära och kära!! Trevlig helg!

Men kom ihåg, har ni tips på hur man reviderar sin önskelista så skicka PM direkt!!
I väntrummet hos tandis, där gick julklappskassan
D6A3345C-B18E-45BF-9DB9-1CB2EA60762F.jpeg
 
Topp