• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/7 ”That's one small step for man, one giant leap for mankind”

Så här får det bli! :)
image.jpg

Min Atlantic är verkligen en superklocka som jag använder jättemycket, men den här brukar jag glömma bort, så den får sitta!

Våran Freya bjöd på en riktig rysare alldeles nyss!
Skulle hämta in kattungen till soffan, tar upp buren och den är TOM! :nailbiting:
Efter intensivt och svettigt letande hittade vi henne nedstoppad i vår bäddsoffa, som vi, tursamt sällan använder!
Vi hade kunnat sitta ihjäl henne!
image.jpg
image.jpg

760F92EF-16AE-4EC6-A97A-8D759C915754.jpeg

Senast ändrad:
Som TS och många andra skriver här så är cancer en riktigt otäck sjukdom. Vi har upplevt det nyligen på nära håll, min storasyster fick sitt cancerbesked i december och efter ett mycket snabbt förlopp gick hon bort i midsommarhelgen 50 år gammal. Världens bästa syrra, otroligt saknad. Jag ger givetvis till (barn)cancerfonden. Tack till er som gör detsamma.
Trevlig helg alla.
DSC_0003-01.jpeg
Jag beklagar verkligen :( Mycket tråkigt stt höra. Haft vänner och kollegor har drabbats och gått bort. Min fru har varit drabbad av hudcancer men har gått rätt bra. Men man vet aldrig, fanskapet ligger där och lurar.

Jag beklagar verkligen :( Mycket tråkigt stt höra. Haft vänner och kollegor har drabbats och gått bort. Min fru har varit drabbad av hudcancer men har gått rätt bra. Men man vet aldrig, fanskapet ligger där och lurar.
Tack @Stefan S.. Ja det är en hemsk sjukdom och många drabbas. Skönt att det gått bra med din fru. Sjukvården blir bättre och bättre men samtidigt är det så många som drabbas. En sak har jag lärt mig... Leva i nuet och är det något man verkligen vill göra så vänta inte.

Tillbaka
Topp