• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/9 ”Får kanske bli sushi ikväll?!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är inte bara för att det vankas Seiko idag… Det bars faktiskt Seiko igår också! Å inte bara bars.. Det kikades och klämdes på en hel del Seiko igår kväll..
IMG_3403.jpeg

Var inbjuden till ett Seiko event av grabbarna grus på Eqotime.
Stort tack för det! Kul att ses!
Det var såklart ett helt gäng Klocksnackare på plats. Högst oklart om jag hann morsa på alla?… Väldigt trevligt att träffa er också!
De som höll i eventet var Seiko watch corporation, Optura Nordic samt Seiko Sweden!
Tror banne mig de hade med sig alla nyheter utom 5 serien…
Var givetvis tvungen att testa den nya Poguechronon..
IMG_3404.jpeg

Vilka färger!!!

Fastnade lite för de nya varianterna av King Seiko, denna var helt klart min favorit denna kväll. Färgen ser helt skev ut på min bild. Googla! Den är magisk!
IMG_3405.jpeg

Fanns en ny limiterad Presage också. Perfekt för hans å hennes!!
IMG_3409.jpeg


Men som sagt! Kika på de nya King Seiko, flera fina tavlor…
IMG_3411.jpeg


Men jag får nöja mig med Marinemastern ett tag!
IMG_3412.jpeg


Prylarna runt klockan låg i goodybagen man fick när man gick hem.
Äntligen en ”goody bag” som gör skäl för namnet!
En liten flaska Sake hade de stoppat ner!
Nu fattar ni kanske suget efter sushi?
Bästa give awayen sen Rob E hade en pava skumpa i påsen!!

Ta hand om er där ute!! Trevlig helg mina vänner!!
 
TGIF!


FY...För den lede!


Nu är hösten här! Bladen på björkarna har börjat gulna! Känns även att luften är kallare! Skönt att värmen håller sig kvar i några dagar till i alla fall!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE"


IMG_1877.jpeg
 
Senast ändrad:
IMG_7381.jpeg
Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det faktiskt allemansrättens dag. Varför inte passa på att vara ute i naturen å njuta denna fredag.Oavsett ute i det fri eller inomhus. Trevlig fredag allihopa och ha en riktig bra helg, dock glöm inte bort era nära å kära//🧐
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp