Pauledward
Guld
TREVLIG HELG!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla fin Santos! Ny eller har jag helt missat den? Du får komma in till stan för någon öl någon dag så jag får klämma på dom där, båda är ruskigt bra!Trevlig helg!
![]()
Yes, riktigt nöjdDet var alltså du som fångade brun-tissoten. Jag var några timmar sen på den. Hör gärna av dig om den får lämna nångång framöver. God Jul!![]()
Jobbigt det där..... Har också en sådan granne... Hon kanske gillar klockor?Nu är det jul i vårt hus…
Först tänkte jag ta en fin granbild…
…men det blev en grannbild istället
Betyg? Varit sugen men vågar sällan köpa en kändis-märkt produkt...Edward Blom ska få bekänna färg
God jul KS
![]()
Du får sätta din fina klockprydda stake i fönstret och se vad som händer? Vem vet, hon kanske är jätteintresserad av klockor.Nu är det jul i vårt hus…
Först tänkte jag ta en fin granbild…
…men det blev en grannbild istället
Värd att prova absolut. Kraftigare än Blossas starkvinsglögg. En glögg för män med hår på bröstet. Som Edward dåBetyg? Varit sugen men vågar sällan köpa en kändis-märkt produkt...
Hmmm... Skickade ett meddelande och skrev att han skulle få på pälsen för den granna grannbilden. Men föga anade jag att det skulle uppmuntra till sådana här stordåd!!..Du får sätta din fina klockprydda stake i fönstret och se vad som händer? Vem vet, hon kanske är jätteintresserad av klockor.
Edit; jag menar ljusstaken på bilden alltså. Inget annat.
En av världens allra snyggaste! Grattis.Fredag och ny klocka! Ha en bra kväll!
![]()
Snyggaste klockan ever, ångrar min försäljning när jag ser sånna här bilder.....![]()
Firar fredagen med nyinkommet
Grattis - har missat detta Cartier-inköp!Sista dagen på jobbe och dessutom ett rent skrivbord! Tjohoo!
![]()