Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande bar du klämt in hemma!På dig med!![]()
Tackar! Även om jag är uppvuxen men rejäla vintrar så föredrar jag snö endast några veckor om åretVälkommen till snön!![]()
Det håller jag verkligen med om, men det får man ju inte bestämma!Tackar! Även om jag är uppvuxen men rejäla vintrar så föredrar jag snö endast några veckor om året![]()
Japp du vet casa TerribleImponerande bar du klämt in hemma!![]()
Ja snö kan både vara underbart och ett helvete..Det håller jag verkligen med om, men det får man ju inte bestämma!
Verkar fö som om vi går mot en MYCKET snöig vinter, hemma (västra Medelpad) har vi redan passerat 35 cm snö...
Med en funktionshindrad fru vore det bättre med 0, Max 5 cm!
Man får alltid ligga med en Rolex. Det är sedan gammalt mm.Jobbigt det där..... Har också en sådan granne... Hon kanske gillar klockor?
Vafan, min rolle jag hade måste varit fejk, nakna kvinnor kastade sig inte över mig från alla håll och kanter. Största anledningen att den såldes.Man får alltid ligga med en Rolex. Det är sedan gammalt mm.![]()
Vafan, min rolle jag hade måste varit fejk, nakna kvinnor kastade sig inte över mig från alla håll och kanter. Största anledningen att den såldes.![]()
Det är inte Rolex som gäller längre. Vostok är grejen.Vafan, min rolle jag hade måste varit fejk, nakna kvinnor kastade sig inte över mig från alla håll och kanter. Största anledningen att den såldes.![]()
Helt rätt med en Kommandirskie ligger hela öst vid din barm eller tvärt omDet är inte Rolex som gäller längre. Vostok är grejen.