Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@jarrebarre99 Vad tror du? Är detta enda gången den klockan kommer användas?... :-D
![]()
Arbetsdagen slut, klocka av.
Vad säger du!? Hoppas du menar av för byte till nästa?
Gott med mer JLC på fredagar, snyggt
Nya fredagsklockan!Gott med mer JLC på fredagar, snyggt![]()
Men jösses, vad läckert, grattisNya fredagsklockan!
![]()
Ok klocka medFredag, helt ok!
![]()
Så sant! Man får offra sig iblandEn uppgift bland andra som måste göras... bara att ta tag i det!![]()
Blev det Ris à la malta också? ...med saftsås.Så sant! Man får offra sig ibland![]()
Tack för det! Jag är inget fan of Christopher Ward men de här två var inte så tokiga, speciellt den i rosé. Vad mäter de?Tog några bilder nyss, kände att jag måste dela med mig...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej någonstans går gränsen. Aldrig tyckt om det och kommer aldrig att göra det. Skinkmacka på vörtbröd med must som vanligt bästBlev det Ris à la malta också? ...med saftsås.![]()