• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/11 “Ingen förstår hur dåligt jag mår….”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Dåligt å dåligt.. Kunde varit betydligt värre.. Det var julfest på jobbet igår…. Ja ni fattar va?
Man skaaaaa inte haka på det yngre gardet. Det slutar aldrig bra!!
Inte för att det går över styr på kvällen. Nä då.. Där kommer ens erfarenhet, kroppshydda och ålder till sin rätt! Klart man pallar en frostnatt. Men dagen efter…
Fy FAAAN för pigga unga kollegor!!!
När man är 25 så är det ju bara att skaka av sig lite så är man tipp topp och redo att göra stordåd dagen efter. En annan tar tre dagar på sig innan man kan formulera en enda intelligent mening… Har knappt orkat göra morgonbestyren men har redan fått fyrtioelva sms om att folk äter frulle eller varit på gym.. Vafaan vi dansade ju igår, vem behöver gå på gym då?!? Helt obegripligt!!! Får vara glad om jag orkar packa ihop kläderna…
4279F350-90E8-493A-A896-29298D89E375.jpeg


Å inte får man vila ikväll heller.. Nej då, bara hem och packa om väskan för nästa äventyr. Risken är överhängande att jag INTE kommer att vara piggare när jag vaknar imorrn det är ju för fan lönefredag ;-)

Lite sordin på stämningen blev det igår när det gick upp för oss att Börje Salming lämnat oss. Såg honom och hela familjen på Arlanda härom veckan. De var på väg till Toronto för hyllningarna där. Snacka om att kämpa in i det sista.
Vila i frid Börje!!

Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
4CF2325F-2E54-4C93-AE15-8634B223585C.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Woody Woodpecker ”Hacke Hackspett” såg dagens ljus denna dag 1940. Har setts en och annan gång sedan dess. Men nu är det helg och strax första advent samt endast 36 dagar kvar år 2022. Tänk vad tiden går fort. Glöm bara inte bort Era nära och kära även om tiden snurrar på. Ha´re bra å Trevlig 1: a advent.//🧐
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tänk, igår så var Julafton bara en månad bort, veckorna rullar på bra just nu! Och så har vintern kommit, värsta tiden om ni frågar mig, nu är det bara 6 månaders elände tills det vänder och vi börjar gå mot sommar igen!

Sist men inte minst, jag blir så jäkla berörd, igår kom beskedet att Legendaren, KINGEN och den fantastiska människan Börje Salming gått ur tiden. Det var ju väntat, men det hemska med denna sjukdomen ALS är att det går så fort. Han fick beskedet i somras, och igår så dog han. Vila i FRID fina Börje, nu är du på en bättre plats, och vi glömmer dig aldrig, en tanke till Börjes familj och nära och kära i denna svåra stund :heart:.


Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE 🤘🏼🙏

370D11BB-14B8-4F16-8CAE-E2A86944077A.png
 

JeppeH

Omega
7DD5526A-A761-44AB-AEF1-5E8FF8E99A17.png

Tråkigt som fan med Börje. Både den fruktansvärda ALS:n och den därpå följande för tidiga döden. På något sätt känns det väldigt nära då jag bott ett stenkast från hans barndomshem i Kiruna. Kanske för att vi trampat på samma gator och stigar? Fint att Matojärvigatan i Kiruna blir Börje Samlings gata och jag hoppas att han kunde ta till sig av nyheten innan han packade trunken och seglade vidare.
 
Topp