ÄNTLIGEN!Efter ett klockbyte kan jag konstatera att fredagskänslan fått sig en törn...![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ÄNTLIGEN!Efter ett klockbyte kan jag konstatera att fredagskänslan fått sig en törn...![]()
![]()
![]()
Tack för medlidandet!Usch, alltid lika otrevligt!
Du ’e för go!ÄNTLIGEN!
![]()
Jomenvisst är det så! Observant!Har @Urkvinnan sprungit till jobbet idag med tanke på klockvalet![]()
Absolut! Lovar att 50% av summan går till giveaways.Stort grattis! Ser fram emot nästa GTG med massor av giveaways![]()
Hallå! När skaffade du dj? Trodde du skulle ha Explorer1.Kallt och ruggigt nu, strax kommer väl lappmöglet också men men. Det är fredag och strax helg, ha det gott klocksnackare!
![]()
Edit: och krya på dig gubbe @RicVin, crossfi**a är farliga grejer, träning överlag! Hua!
Haha hände en grej förra veckanHallå! När skaffade du dj? Trodde du skulle ha Explorer1.
Oj, har ni spillt ut florsocker?Efter ett klockbyte kan jag konstatera att fredagskänslan fått sig en törn...![]()
![]()
![]()
En hel pall välte!Oj, har ni spillt ut florsocker?
Musar, det är grejer det!Klockbyte och gott vin... nu känns fredagen ännu bättre
![]()
Frågar åt en kompis...
men hur ironiskt är det inte att en redaktör för Bonde söker fru heter Anna Batchelor.
![]()