• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/11 ”WHITE FRIDAY!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajjamen!! Idag är ju den stora shoppingdagen här!! Eller, hysterin har väl hållit på hela veckan..:) Men jag tvärdissade ju Black Friday för några veckor sedan så jag kontrar istället med lite nyinkommet vitt på armen idag!!
DBB04A2A-0BCA-4DE9-AC53-F9597CEFEEEC.jpeg

Varit sugen på att testa en av de här Spirit varianterna sen de kom.
Perfekt tillfälle nu också!! Det är ju både lite vinter,advent och jul i den här tavlan!
Appropå julstämning.. Det åkte faktiskt upp lite ljusslingor runt huset förra helgen och igår så var det dags för några stjärnor..
Vi kanske ska gå all in i år. Ta lite inspiration från denna lägenhet på Kungsholmen..:)
476DCA7E-02C7-45E1-9A87-64031942794B.jpeg

Hur går det för er? Har det börjat julpyntas i slott och koja?!
Annars är det dags att sätta fart hörrni!!

Ha en härlig helg och ta hand om er där ute!!

IMG_3083.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 1942 hade filmklassikern Casablanca med Humphrey Bogard och Ingrid Bergman premiär i USA. Longines har använt Humphery Bogard som affischnamn i sina reklambilder därav mitt val av klocka idag 26 november, vilket var premiärdagen för filmen i New York.
Ha,nu en riktigt trevlig helg och sköt om Er samt nära och kära //🦊

Senast ändrad:
TGIF!! Äntligen!
Lika skönt som vanligt med fredag och helg. Idag ramlade mitt headset sönder. Måste vara ett tecken att det är antingen dags att inställa sig på kontoret på heltid eller att ta tidig julledighet. Apropå julpynt så är det mesta redan uppe. Inte min förtjänst alls, men på plats är det iaf.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
59072612-903B-432D-9E05-F1182A6A50E0.jpeg

Tillbaka
Topp