• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/2 ”Bättre att vara ute på hal is å ha det glatt..”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
”Än att gå i lera å sörja” som Broberg sjöng...
Jomenvisst! Vi ska ut och halka runt på en curlingbana med några goda vänner ikväll!!
Har lirat en gång tidigare, en nyårsafton i Örebro av alla ställen. Första stenen kom 5 meter. Sten 2 höll på att gå genom ytterväggen...
Det är ganska småååå skillnader på succé och katastrof i denna sport om man säger så...;-)
B83A9894-81C4-458D-B5DB-36EB3A0F6A3E.jpeg
Ooops!!! Skojar bara...;-)
Sorry... Kunde inte låta bli att spinna vidare på de senaste dagarnas snackis. Men låt oss ta det kallt och halka in på rätt spår igen. Är säker på att det här med annonserna löser sig.
Men tillbaka till ämnet för dagen!!
Visst var det någon på KS som hade kopplingar till någon i detta gäng?
6698FF16-C7FC-4CB9-8A12-698915435D1C.jpeg
Har för mig det i alla fall.. Läser du detta kan du kanske dra ett PM med telefonnummer så man kan få lite välbehövliga tips... ;-)
Om inte så bär jag PO chronon idag.
3656E7A9-D0EA-4F9D-BC72-E7724EFA28E1.jpeg


Får jag slut på stenar så är det bara att dra iväg klockan.
Nästan samma vikt....
Ha en härlig helg mina vänner!!
 
Senast ändrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Äntligen fredag!

Började dagen med att rädda en vurpa påväg från förskolan till bilen, öm i ljumsken men oskadd. Så att hoppa ut på en curlingbana undviker jag helst idag :p Stundande helgen innehåller barnkalas precis som förra helgen och helgen innan det. Så nästa helg planerar jag att göra INGENTING!

Ha en go fredag och var försiktiga i halkan :) vi kör på lite vintage idag innan OWG-månaden drar igång på söndag.
IMG_20200228_071209-01.jpeg

Edit: På tal om OWG-mars! Nära 100 pers som ska försöka köra detta i år, in och anmäl dig!
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2020.127590/
80guj.jpg
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Kul att du fått prova på den ädla och stenhårda sporten CURLING! :) Det är en sport som går att hålla på hela livet, själv har jag snart hållit på i 40-år.
PSX_20200209_220148.jpg

Idag bär jag denna Seiko 5:a som hommage och till minne av en bekant som jordfästs idag.
Trevlig helg på er, KS:are!
PSX_20200228_071420.jpg
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp