• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/8 ”Play that funky music, white boy!!..”

Äntligen tar helg efter intensiv vecka
1000007569.jpg

IMG_2816.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin. Kommer säkert gunga med i rytmen ikväll när ni lyssnar på Brooklyn Funk Essential å möjligen har något läskande i glaset och jag hoppas att du inte behöver höra ”regnkappa på” Hoppsan ! Klockan har visst passerat 15:00, så skål ha´re bäst å trevlig helg//🧐
Regnkappan var med men behövdes inte.. Men gungade gjorde det!! Riktigt bra!!
IMG_6403.jpeg

Fick med mig en vinyl hem så nu varvas det ner med en cognac och lite funk på tallriken..
IMG_6407.jpeg

Sjukt skönt med fredag även om jag inte rest något i veckan @Rymdhamstern vanligen är jag iväg varannan vecka i jobbet. Blev en "go-to" GT ikväll. Hernö Navy och FT Mediterranean med ett hjul lime
1000057962.jpg

Ska passa på att plocka upp en Gunpowder nästa gång jag åker till Irland
Varannan vecka borta låter tufft. Jag hade drygt 100 resdagar per år under ett gäng år. 7-8 timmars tidsskillnad och oftast en helg borta per månad. Tyckte det var väldigt jobbigt efter några år. Reserestriktionerna under Covid var rätt ok.

Tillbaka
Topp