• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/7 “Regn, rusk och en jävla baskilusk” - by Fixxxer

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Morn!
@RicVin har tagit semester och jag har då fått äran att genom Ricvins årliga fina initiativ med BCF-auktion - starta fredagstråden denna fredag. 10.000kr fick vi ihop!

Tiden är ur led, det här jäkla viruset ställer till det på många sätt. Det är svårt att hitta resor utomlands och då kunde man ju i stället se fram emot en skön sommar hemma i sverige…? Men icke! Det bara regnar och blåser här på västkusten.

Nu har det i och för sig varit soligt ett par dagar men nu var jag på klaghumör... :shifty:

8B3E68BF-D5FB-4F4E-9CA0-506858C65DE6.jpeg


Men vi försöker väl ändå dra i gång fredagen på bästa möjliga sätt! 4 koppar kaffe, 2 stora glas vatten, några prillor GBG Rapé och en dänga av sveriges första punkrockare:


Trevlig helg alla klockpundare!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat @Fixxxer, du stred väl och vann rättvist, jag är inte bitter, jag är bara glad att det kom in så mycket deg för BCF räkning, trevlig helg på dig mannen!

Vill även önska alla andra Klocksnackare en skön fredag och en jätte trevlig helg! Själv skall jag fortsätta med mitt projekt med gamla vedboden...

DSC_9007.JPG
 
Senast ändrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Godmorgon klocktokar! Nu går det att räkna antalet arbetstimmar på två händer innan semestern! Blir till att städa undan det sista arbetsuppgifterna under dagen, skriva ihop en 'kom ihåg-lista' till efter semestern och kanske kosta på sig en fin Stout till desert efter lunchen. Arbeta hemma varar inte för evigt så passar på att njuta lite extra idag.

Man får leta efter de små guldkornen hemma denna semester men det ska nog gå fint bara man är lite finurlig av sig och vädret är med oss.
IMG_20200703_070238-01.jpeg

Tonfisk på men kan nog bli ett byte eller två under dagen. Ha det gott! :)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
jaha, här sitter vi då med några timmar kvar att jobba innan 5 veckors semester, kommer att bli skönt med lite ledigt!

Otroligt bra med 10 Kakor till BCF! Grymt bra jobbat @Fixxxer !!
6C1D10C1-BFF2-4FE5-A17C-BAD617EA139B.jpeg

Jag passar på att önska @RicVin vänner, sökmotorer, troll och smurfen en trevlig helg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
Godmorgon eller rättare sagt god förmiddag! Snyltgäster med på maskinen idag och inget går spårlöst förbi härute. Ha nu en riktigt trevlig helg ni alla glada och morgontrötta samt semesterfirande KS:are.//:pompus:

C95CBDE8-EE47-4A26-9839-4F856ABCDA6D.jpeg
 
Topp