Lugn i stormen!! Jag har INTE börjat med ngn ny hobby!! Nä jag håller mig till klockor och foto. Inte för att det är ngt fel på fiske. Borde helt klart var ngt man pysslar med! Särskilt om man bor som jag!!
Det är inte ”fisk” jag menar utan mer ”big fish”…”big corporate fish”!!
Igår fick vi veta att företaget jag jobbar på blivit uppköpt. Fan… Det var ju inte länge sen det hände samma sak.
Lite förvirrad är jag, så pass att jag inte kan bestämma mig för dinka..
Tror det blir Glashütten,i alla fall till att börja med.
Men det är ju bara att sitta lugnt i båten. Det kan bli bra. Kan ju bli nya lukrativa roller tillgängliga. Löneförhöjning å hörnkontor kanske…. Eller så får man sortera post…
Skulle ens tjänster inte längre behövas kanske man får typ tusenmiljoner för att man bara ska sluta?!? Det vore ju mumma!!
Eller så får man bara lämna in bil, PC och telefonen och dra..
Skitsamma!! Que sera sera!!
Nu ere fredag!! Fullt fokus mot helgen!!
Ta hand om varandra!!
Det är inte ”fisk” jag menar utan mer ”big fish”…”big corporate fish”!!
Igår fick vi veta att företaget jag jobbar på blivit uppköpt. Fan… Det var ju inte länge sen det hände samma sak.
Lite förvirrad är jag, så pass att jag inte kan bestämma mig för dinka..
Tror det blir Glashütten,i alla fall till att börja med.
Men det är ju bara att sitta lugnt i båten. Det kan bli bra. Kan ju bli nya lukrativa roller tillgängliga. Löneförhöjning å hörnkontor kanske…. Eller så får man sortera post…
Skulle ens tjänster inte längre behövas kanske man får typ tusenmiljoner för att man bara ska sluta?!? Det vore ju mumma!!
Eller så får man bara lämna in bil, PC och telefonen och dra..
Skitsamma!! Que sera sera!!
Nu ere fredag!! Fullt fokus mot helgen!!
Ta hand om varandra!!