• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/10 ”Börjar misströsta lite...”!.!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna vecka var det segt att hitta på något att skriva om... Det är det faktiskt då och då, tro det eller ej...
Men denna vecka har det varit lite väl svart... Var man än söker inspiration så är det bara hemskheter. Det är släktingar som dör, släktingar som får Corona, människor blir mördade i kyrkor, människor blir mördade i sina hem, politiker käbblar, folk protesterar, kollegor förlorar jobbet, grannar är dumma i huvudet... Mm. Mm. Mm...
Var tvungen att lägga in en blomma i bilden för att få något positivt instick..
93022BBA-3216-4624-A332-25661E6631CF.jpeg

Men det ÄR ju trots allt fredag!! Vi har en helg framför oss där vi kan tänka på våra nära och kära som inte finns ibland oss längre. Givetvis ta hand och och krama de som fortfarande finns.
givet att vi bor tillsammans. Annars är det 2 meters lucka som gäller!!
Är tvungen att lägga till en bild till så ni ser Dwellern ordentligt. Den gör i alla fall mig lite god i allt elände...
E20D13C2-E354-4E14-A044-AC387579C770.jpeg

Ta hand om er och akta er för ”pumpafolket”..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ska försöka att hinna med så mycket som möjligt i fönsterverkstan idag! Förhoppnings får jag ett positivt besked om jobbet jag var på intervju på i onsdags, och då börjar jag redan på måndag!

8ACE4262-9D63-4EEF-934E-27F484896C3E.jpeg



ED98C25F-4146-4EF9-AEC7-3B10EA835DDD.jpeg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0850.jpeg

Godmorgon !
Då så fredag igen och frun är chef för dagens maträtter/ spis samt dryck ! Som en liten hint ställde jag fram nu i morse vad som önskas senare i idag mot kvällen, samtidigt som det blir lite smygreklam för närproducerat (@ Fender59!)
Ja fredag som sagt var och en stundande helg när man skall hedra alla helgon, kända som okända men oavsett hur man gör så nu i helgen så skall Ni alla vila och som vanligt ta hand om nära och Kära. Ha,re bäst//:pompus:
 
Topp