• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/12 “Merry NEW YEAR!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som Eddie Murphy hojtade i ”Ombytta roller” i början på 80-talet!! Just när han sa de bevingade orden så spelade han en roll i rollen.. Nanga Eboko!! Om ni minns? En utbytesstudent från Kamerun.. Lärde mig faktiskt igår att Nanga Eboko faktiskt är en ort i just… Kamerun!! Vilken jävla grej!
Men nu kommer jag från ämnet lite..
Då har alltså snart ett år till passerat. Både glädje och sorg har det burit med sig ungefär som det ska vara i livet.
Jaja, lite tjatigt kanske men det blir en tjyvstart idag också som ni ser. Jag hoppas ni har överseende med det..
Lovar att sköta mig större delen av 2022!!
Har ni några storslagna planer för dagen och kvällen?? Här har nyår liksom kommit av sig sedan ett par år. Eller kommit av sig är lite fel. Vi firar i stor stil men det har blivit på hemmaplan då vi haft en katt som år efter år blev mer och mer rädd för fyrverkerier. Han finns inte med oss längre men då pandemin fortfarande härjar så firar vi på tu man hand i år ändå.
Så tänk på alla husdjur ikväll och panga med omdöme om ni måste.
Om vädret tillåter så blir det skumpa på någon klippa vid vattnet till lunch och sen fortsätter vi väl i det spåret resten av dagen och kvällen :)
Blir Glashütte på armen då datumet är så förtvivlat snyggt !!
273692B1-8577-480B-AF4D-6AFE8AD78DF4.jpeg


Så Gott Nytt År mina vänner!!
Ta hand om varandra!!!
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Oh en tidig start på firandet av det annalkande nya året! Har precis avslutat en allt för lång gaming-sesion, och hoppas att far min känner sig kry i morgon (ehh... Senare i dag) så jag kan fira nyåret med folk, och inte tvingas göra en repris på kvällen istället.
Gott nytt i vilket fall! 🥳
_DSC2440-01.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_4348.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Gott nytt år på Er. Ni kommer säkert att titta på fyrverkerier i natt. 1904 började man att fira in nyårsdagen vid Time Square i New York med den lysande nyårsbollen som faller innan tolvslaget. Ha nu en trevlig sista dag på 2021. Ta hand om Era nära och kära. Omega Prebond och Tuxedo på. Imorgon 2022 vilar vi;)! Ha,re bra// :pompus:
 
Senast ändrad:
Topp