Det är inte utan att man blir lite konfunderad över vilken veckodag det är… Det var ju som ”fredag” igår egentligen!? Å idag är det som ”söndag” fast det faktiskt ÄR fredag!!!
Hoppas inte resten av det nya året blir lika rörigt… Men det är väl att hoppas på för mycket..;-)
Missförstå mig rätt! Har inget emot röda dagar, inte alls!! Jag är mer än gärna lite extra ledig både nu och då!!
Då blir det mer tid för sånt som är viktigt i livet!! I helgen kommer barnbarnet hit för lite ”sleepover”!!
Farfar var och handlade igår…
Fan ta kung Bore om han sviker så att snön smälter bort innan vi hunnit testa det där vrålåket!! Observera att jag tog varianten med säkerhetsbälte…
Det här kommer gå undan!!!
Undrar om han är för liten för att tolka pulka efter Vespan?…
Nåja! Väljer IWC’n idag.
Den talar ju faktiskt om att det är fredag ifall jag råkar i tvivel…
Ha en utomordentligt trevlig helg mina vänner!!
Ta hand om er och era nära och kära såklart!!
Förresten!! Är det någon som vet varifrån den där något röriga uppräkningen av veckodagar kommer ifrån?!?…
Hoppas inte resten av det nya året blir lika rörigt… Men det är väl att hoppas på för mycket..;-)
Missförstå mig rätt! Har inget emot röda dagar, inte alls!! Jag är mer än gärna lite extra ledig både nu och då!!
Då blir det mer tid för sånt som är viktigt i livet!! I helgen kommer barnbarnet hit för lite ”sleepover”!!
Farfar var och handlade igår…
Fan ta kung Bore om han sviker så att snön smälter bort innan vi hunnit testa det där vrålåket!! Observera att jag tog varianten med säkerhetsbälte…
Det här kommer gå undan!!!
Undrar om han är för liten för att tolka pulka efter Vespan?…
Nåja! Väljer IWC’n idag.
Den talar ju faktiskt om att det är fredag ifall jag råkar i tvivel…
Ha en utomordentligt trevlig helg mina vänner!!
Ta hand om er och era nära och kära såklart!!
Förresten!! Är det någon som vet varifrån den där något röriga uppräkningen av veckodagar kommer ifrån?!?…