Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha härlig helg. Här betydligt lugnare tempo. Trevlig helg alla klockentusiaster!Det var ju full fart förra helgen också.. Tack till er som kom och hälsade på i Gustavsberg! Kanonkul dag!!
Men denna lördag blir bättre! MYCKET bättre!!!
Äldsta barnbarnet kommer för en sleep over!!
Kommer bli episkt!! Farfarn har laddat!!
Blir ”BBB” för hela slanten..
![]()
Bubblor, Bilar och Breitling!!!
Behöver antagligen ta en semesterdag på måndag för att överleva….
Nej visst fan! Då är det ju mässa på gång. Ingen rast ingen ro. Man får vila när man blir gam…äldre..
Men,först tar vi fredag hörrni! Idag får du bubbla själv @Lesa.. Blir en date med yngsta barnbarnet i eftermiddag. Så inget starkt!! Måste bara se till att blocka i kalendern så ingen kollega i annan tidszon bokar något jävla möte..
JAG HAR INTE TID MED SÅNT!!!
Ha en härlig helg mina vänner. Hoppas ni är lika taggade för de kommande dagarna som jag!!
Grattis på födelsedagen!![]()
Ligger och sover räv inför lite skönsång här på morgonen. Idag blir det guldfödeldedagsfredagTrevlig helg KS