• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/9 ”OWG, mest troligt en omöjlighet...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I alla fall för mig!! Har varit på resande fot sedan i tisdags. Tog endast med mig klockan som skulle bäras på armen.
Inget konstigt i det. Har sällan flera klockor med mig på jobbresor. Men när dessa resor blir mer än 2 dagar så blir det ERBARMLIGT enformigt med samma klocka varje dag...
Även om jag älskar Glashütten så är det tveksamt om den sitter kvar på handleden längre än en kvart när jag kommit hem...
79F0FEFA-5789-4215-BBE0-6AF0765BBAE8.jpeg


För mig så är det olikheterna mellan mina olika klockor som är grejen.
Får börja köra ”dubbelpipigt” på jobbresorna!!
Ha en skön helg mina vänner.
Håll E4:n norrut från Skåne fri efter lunch.
JAG SKA HEM Å BYTA KLOCKA!!!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Mina vänner! Det är fredag igen, jag har personligen jobbat fyra veckor sedan semestern och undrar om inte det är lika deprimerande som din enda klocka... själv brukar jag alltid ta min PAM00632 som jobbreseklocka. Man blir inte rånad och skulle man bli det så det ett perfekt knogjärn!!
91866DC2-0401-4423-9BB9-B614E23743D0.jpeg
Trevlig helg @RicVin vänner, troll och alla sökmotorer. Nu tar och gör dessa timmar så vi får gå hem med rent samvete!
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Klart man byter klocka, nästan alltid varje dag. I viss mån har det blivit lite en vana att inte ha samma varje dag och rotera favoriterna.
I morgon är det jobblördag för min del så det blir kort helg.
Trevlig fredag och helg allihopa!
PSX_20190906_070816.jpg
 
Senast ändrad:
Topp