• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/1 ”Numero uno 2022!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha! Det var säkert en del av er som trodde att jag skulle tjuvstarta denna tråd också. Men ICKE!! Yours truly jobbar idag så något nattsudd blev det inte igår.
Anledningen till att jag jobbar idag när typ alla andra tagit en ledig klämdag är inte att jag älskar mitt jobb… Nä, snarare för att jag börjar bli en smula senil eller är lite dum i huvudet…
För en gångs skull har jag ju tagit semester i mellandagarna och hade även tagit semester den 7/1!
Men som sagt… Är man lite dum i huvudet så bjuder man in utomnordiska kollegor till ett Teamsmöte kl 14:00 denna fredag.
När alla började acceptera min inbjudan så tänkte jag ..”Hmmm?.. 7/1…DET datumet känner jag igen?.. Vad kan det bero på?..”

Jo ditt dumma arsle!! Du hade egentligen semester då men det kan du ju glömma nu!!
Skit också!!
Flygarfredag blir det här i alla fall!!
E76E6912-F413-457D-B2C6-B77A8CB8D1E6.jpeg

Nåja, man får glädjas åt att ni får något att skratta åt på er lediga dag i alla fall.
Ha en härlig helg mina vänner!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_4566.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Då så är vi igång med år 2022. Tiden går fort eller hur ! Den 7 januari 1929 dök djungelhjälten Tarzan upp som tecknad seriefigur för första gången och sedan dess har det hörts ett och annat djungelvrål. Ha nu en riktig trevlig helg, vila upp Er och som sagt var glöm inte bort nära och kära.
Ha re gott // :pompus:
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Årets första landning, en gammal DW-003 från - 98, får vara med som första klocka för dagen på årets första fredag😁 Nu ska det njutas klämdag här för fullt😎
Önskar er alla en ytterst trevlig helg 😀
IMG_20220107_083640.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20220107_082758.jpg
    IMG_20220107_082758.jpg
    771.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_20220107_083608.jpg
    IMG_20220107_083608.jpg
    998 KB · Visningar: 2
Topp