• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/12 ”Sola å bada i Piña Colada...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jojo..Jag vet jag vet...Det är Adventstider och det lackar helt klart mot Jul..! Men när denna passaround landade i veckan så blev det sommar å sol feeling...
0735F7A1-97A7-4269-B0C8-DAF74DF2B8B8.jpeg

Hade ju varit roligare att testa denna Squale i Juli än nu i December :)
1BD9E564-0C1D-4F51-84DF-916AB6B1B06D.jpeg

Får bli ett dopp i bubbelkoppen ikväll. Det är väl det närmaste tropikerna man kommer den närmsta tiden ..
Ha en skön helg mina vänner!!

Beaterfredag och snart helg! Skall inhandlas diverse julpynt och ev en gran (eller så norpar jag en från skogen). För nu när dottern växer upp ska det vara riktig gran. Det ska barra som fan och lukta jul!
img_20181207_075901-01-jpeg.981653

Ha det så gott kära klocksnackare :) blir klockbyte under dagen.

Trevlig helg @RicVin och alla vänner, troll och sökmotorer!

Ikväll åker jag hem till Finska Kongo för att handla alla lådor till Julbordet, morotslåda, leverlåda, kolrotslåda och viktigast av allt Åländska-skink-senapen och ÅCA smöret till julbadet! Ironiskt kanske att det är just Ålänska smöret jag vill komma åt och inte mitt margarin!!

Sen ska jag bara mysa framför brasan och fan inte göra någonting alls!
F611E7BE-69E2-4D76-B271-8FCD3DB51860.jpeg

Senast ändrad:
Så, Squale passarounden har landat hos dig. Fantastiskt somrig klocka som är ute och vandrar i svenska vintermörkret.
Ingen sommarfeeling här, inte vinter heller för den delen. Dricka lite glögg kanske bättrar på. Snö skulle också kunna sitta fint.
Trevlig helg!
PSX_20181206_230449.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp