Snygg samling, en Rolex för varje veckodag förutom Speedy Tuesday!Leker med tanken om det virkelig er slik at "The KING is dead. Long live the King"...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg samling, en Rolex för varje veckodag förutom Speedy Tuesday!Leker med tanken om det virkelig er slik at "The KING is dead. Long live the King"...
![]()
Vegas maskin på kontoret? Nu snackar vi..In på kontoret för klockbyte och lite spel![]()
![]()
"Älskling min klocka tål inte vatten, kan du plocka ur diskmaskinen?"Bytt klocka!
Fredag kväll hjälper föga, när diskmaskinen kallar, hjälper inga böner!![]()
![]()
Eller baksidan upp! nej just det Rolex har ju inga baksidor att skryta med.Har ju lite svårt att byta till annat men det är ju mitt eget fel (visste du redan gubbjävel), kan bära den upp o ner kanske?![]()
För långt borta för att köra nu.Jag är ensam hemma så kom bara...![]()
Mer rattrappante åt folket! Ruskig pjäs.Bättre sent än aldrig!
Trevlig Helg!!
![]()
Fredag, om 2 veckor ska denna klocka få sola o bada!
![]()
vad ska ni lira ikväll då?Sen idag men det får duga hulken och jah lirar ps4![]()
Du behöver ingen ficklampa för att hitta hem iaf...Fest på någon nightmarket!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Va fan ska man annars göra på kontoret? Jobbe?Vegas maskin på kontoret? Nu snackar vi..
Hm. Har ikke tenkt på det på den måten. Men, joda - det ser jo slik ut.Snygg samling, en Rolex för varje veckodag förutom Speedy Tuesday!![]()
For honnorvad ska ni lira ikväll då?
Är nog den snyggaste bilden jag sett på en chronolink!Behöver bara glänta på locket, inget klockbyte för ny klocka.
![]()
Tack!Mot 10. Klockbyte till vintage beater så bidrar med den här!
![]()
Tack,Tack!
Jättefin bild på underbar klocka![]()
håller med ovanstående, riktigt bra.Mot 10. Klockbyte till vintage beater så bidrar med den här!
![]()
HeheBehöver bara glänta på locket, inget klockbyte för ny klocka.
![]()
Fritt val, varierar varje vecka.Hm. Har ikke tenkt på det på den måten. Men, joda - det ser jo slik ut.
Hvis Speedy er tirsdag, gullsub er søndag - hvordan fordeler man da de andre 5?
håller med ovanstående, riktigt bra.
Har länk till den också?
Japp länk finns
![]()
Tack, tanken dök upp men lade inte mycket tid på den med mobilen.Är nog den snyggaste bilden jag sett på en chronolink!![]()