Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh jag ligger alltid ett steg bakom dig. Osaka i slutet av feb = GS?Fy va trökigt det är att fota när man inte får bra ljus. Men bjuder på en sista för kvällen
![]()
HeheAhh jag ligger alltid ett steg bakom dig. Osaka i slutet av feb = GS?
Kan bara hålla med!Tack,
Och lite extra kul att den fått en komplett spa resa och är lika användbar som en ny...
Du är en konstant positiv postare. Ger mer energi än du tar. Keep up!Kan bara hålla med!
Nu har jag verkligen fått vatten på min kran!![]()
Så är det!Tack, tanken dök upp men lade inte mycket tid på den med mobilen.
Vet det... ligger alltid efter. Visst är Jaeger LeCoultre Polaris Memovox ovanligt bra? Köp så följer jagHehe
Om du ska köpa GS i februari så kommer du ligga efter igen![]()
Tack!Du är en konstant positiv postare. Ger mer energi än du tar. Keep up!
Passerar ju varje gång servetterna tar slut så det ordnar vi. Internt norrlandsskämtTack!
Nu blev jag glad!
Du ger mycket positiv feedback du med, inspirerar med bra klockor och vettiga tankar!
Vi får försöka ses framöver![]()
Den som inte begrip, begrip in’t!Passerar ju varje gång servetterna tar slut så det ordnar vi. Internt norrlandsskämt![]()
Bra lys därTrevlig helg!
![]()
![]()
Hehe de är för stora för mig men fina. Testade den härVet det... ligger alltid efter. Visst är Jaeger LeCoultre Polaris Memovox ovanligt bra? Köp så följer jag![]()
Hehe de är för stora för mig men fina. Testade den här
![]()
@Margarinkungen
Sbgj001 kommer dock få lämna när sbgn003 ska in. Har inte riktigt utrymme för båda i samlingen.
Haha visste det...Hehe de är för stora för mig men fina. Testade den här
![]()
@Margarinkungen
Sbgj001 kommer dock få lämna när sbgn003 ska in. Har inte riktigt utrymme för båda i samlingen.
Tycker hon ser fin ut, passar dig bra, om du frågar migHehe de är för stora för mig men fina. Testade den här
![]()
@Margarinkungen
Gott att höra! Saknar också lådorna från det finska julbordet, tur man får leverans från fosterlandet till julTrevlig helg @RicVin och alla vänner, troll och sökmotorer!
Ikväll åker jag hem till Finska Kongo för att handla alla lådor till Julbordet, morotslåda, leverlåda, kolrotslåda och viktigast av allt Åländska-skink-senapen och ÅCA smöret till julbadet! Ironiskt kanske att det är just Ålänska smöret jag vill komma åt och inte mitt margarin!!
Sen ska jag bara mysa framför brasan och fan inte göra någonting alls!
![]()
Fördelen här är att det finns mindre lådor för ”ensam hushåll” hemma är det lite för stora lådor, anser jagGott att höra! Saknar också lådorna från det finska julbordet, tur man får leverans från fosterlandet till jul![]()