• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/10 ”Är laddad för lite rajraj...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men ”why is the rum gone?!?”
Blir en vända till bolaget på lunchen. Så här KAN man bara inte ha det!!!
62EF0C7E-7458-41A5-9EB4-E66791124295.jpeg


Får bli Panerairaj fram till dess!! Nått jäkla rajraj måste till denna extremt grå och regniga höstdag...
Betänk Orups ord!!! ”Jag har bara regn hos mig...” Känns en smula så..
Ha en härlig helg och ta hand om er!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är ju klar med vedboa, ska dock sticka iväg och hämta ett bleck till dörren jag beställt som skall sättas dit, så att vattnet inte kan tränga in.

Blir även tvungen att jag på en ny frys in till bostadshuset. Gick inte att laga frysen, för att det inte fanns, gick inte att få tag i några reservdelar. Helt sjukt, att en 7 år gammal frys redan är för gammal, förbrukad...


6 (2).JPG



fredgstråden1.JPG
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
Godmorgon! Spöregn ute, en plåtmugg kaffe. Regnställ på. Hur svårt kan det vara? Fraamåååt. Kommer mera//:). Står nu under under en ek och gofikar samtidigt som jag gör som Gene Kelly, sjunger i regnet. Men efter regn kommer ju alltid solsken. Fredag och helg så sköt om Er alla . Ha,re bäst//:pompus:
4B9D8364-3909-4479-B7F5-74395F26F120.jpeg

436418ED-4EF8-46A0-8B76-D94985E5B98B.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp