HateWinter
Silver
"Sitter som en käftsmäll rätt på snoken!!!"
Tackar!
Grym bild och magisk klocka. Alla rätt
Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Sitter som en käftsmäll rätt på snoken!!!"
Grym bild och magisk klocka. Alla rätt
Alltså nånting!Fredagsdubbeln![]()
Tänkte det, såg inte ut att ha haft många minuter på armen. Mycket fin!![]()
Jepp, kvarts, gillar den skarpt nu två timmar in i ägandet.![]()
Grattis min vän!Kastar ut bredbandsbolaget/telehoroch övergår till FIBER!!!
Lycka
![]()
Sov gott!
En drink och lite bubbel är allt som krävs för att sänka en Urkvinna med några nätters sömnskuld. En sista sängbordsklocka får det bli innan däckning.
Lycka till med de tio sidorna.
God natt KS. Vi ses en annan dag.
Nattinatt![]()
En drink och lite bubbel är allt som krävs för att sänka en Urkvinna med några nätters sömnskuld. En sista sängbordsklocka får det bli innan däckning.
Lycka till med de tio sidorna.
God natt KS. Vi ses en annan dag.
Har leoparden slukat tvättbjörnen?![]()
Nöjd här med. Som vanligt på fredagar.
Sa Urkvinnan.
Så Du!Hmm.. De där byxorna får mig att tänka på tiger/leopardklänningen jag har epå Malta för några veckor sedan. Undrar var den tog vägen...
![]()
Snyggt illustrerat att tabletter i färg kan gör kan gladare.Först novembervarianten:![]()
Sedan den färgglada varianten!
Även mediciner kan vara färgglada!
Åtminstone förpackningarna!
Trevlig helg på er!![]()
Och här dog tråden för ikväll.Mindre än 20 inlägg till tio sidor, klara vi det inte ikväll lovar jag att slicka på INOX:en som varit i kattlådan.![]()
För din skull dåMindre än 20 inlägg till tio sidor, klara vi det inte ikväll lovar jag att slicka på INOX:en som varit i kattlådan.![]()
Hackar lite faktiskt men har gjort en felanmälan. Men ADSL och telehor är tusengånger sämre än det härGrattis min vän!
Har haft fiber i tio år nu, nästan helt utan större störningar, stabilt och tryggt!![]()
Visst är det så!@jabla , du kan känna dig lugn, vi nattlurkar gör allt för dig! Så här kommer morgondagens en timma tidigare än vanligt. Mot tian...
![]()
Upmann var länge sedan! Kanske plocka ett par i morgon.10 sidor?!?
![]()
När man väl har kommit förbi inkörningsperioden flyter det på fint!Hackar lite faktiskt men har gjort en felanmälan. Men ADSL och telehor är tusengånger sämre än det här
![]()
Den där är ett stycke svensk kultur när den är som bäst!!Visst är det så!
Detta är klockan som satte igång allt detta med vintage hos mig!
Den behöver dock inte fotas i svartvitt.
Den ser ju ut som novembervädret, ren färgmässigt, men den sprider värme, inte kyla!
Fö köpt skamlöst billigt hos en antikhandlare som är (ö)känd för sina höga priser!![]()
![]()
Bara älskar den lilla röda sekundpilen!Den där är ett stycke svensk kultur när den är som bäst!!
Räknar med det, faktiskt övertygand om det också!När man väl har kommit förbi inkörningsperioden flyter det på fint!![]()