• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/5 ”Jo! Jag är fan to old for this shit!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Menar inte FREDAGSTRÅDEN,.. Eller, kanske lite den också..
Men det är mer det här med att jobba… Alltså, visst fan är det roligare att vara ledig???
Har just tillbringat hela veckan på mässa. Sus å dus, vin,mat,drinkar och annat som hör till.
Men.. Det är fan inte så kul längre! Har ju gjort detta sen slutet på 80-talet… Fattar ni? Många av er var ju inte ens födda då 🤪
Jag vill sitta hemma på altanen med ngt att läsa och ett glas OK rödtjut.
Inte stressa mellan föreläsningar, monter, hotelgym, rum och jobb middagar!! Vad är det för liv?…
IMG_5143.jpeg

Iofs har det här livet betalat en och annan klocka så man ska väl bara hålla käften och åka med egentligen 🤣

Men det har ju blivit en tradition att jag ska gnälla lite på fredagen!
Det är min lilla form av terapi ju!
Får jag bara vräka ur mig lite här så blir helgen kanon sen!
Tyvärr blir det nog fan till att jobba lite under helgen. Man tror man ska hinna beta av saker under en mässa men det är otroligt svårt att få saker gjorda en sån här vecka. I alla fall för mig..
Nåja, skit samma. Bara timmar kvar! Först lite hotellfrulle, sen upp till Arlanda Xpo en liten stund innan jag måste dra till kontoret för en presentation med lite Norska kunder. Mycket välplanerat eftersom det betyder att kollegorna får plocka i hop prylarna i montern! Sååå jävla smart man kan va!!

Trevlig helg mina vänner!!
Ta hand om er där ute!!

TGIF!

Det går åt rätt håll, det blir grönare och grönare, nu börjar t.o.m. björkarna slå ut. Snart är det dags för årets första gräsklippning ser jag!

Men det blir det nog inget av i helgen i alla fall! Känner mig mer sugen på att sätta i batteriet och fixa lite med sommarbilen istället….

IMG_7692.png
IMG_7687.jpeg

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_7696.jpeg

Senast ändrad:
IMG_7964.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag igen och är årets 129 dag. Reidar och Reidun kan fira namnsdag. Men jag säger. Ha´re bäst, skön fredag och självklart en kommande trevlig helg, dock ni vet. Glöm inte bort de nära å kära//🧐

image.jpg

Grisväder, trött, sur, småstressad. Hade hellre suttit i soffan med bok och brasa än att ha möten hela dan och däremellan skriva rapporter och berednings-pm etcetera. Nåja, det är iaf nästan tomt på tuben. Det är något I guess 🤷‍♂️

Kör en sedvanligt suddig bild, bara för att jag kan 🥳

IMG_3172.jpeg
God Morgon @RicVin et al. Dags att knalla bort till kaffemaskinen för dagens första kaffe. Att vara på kontoret 1.5-2 timmar före alla andra är ett bra sätt att beta av backlogg och slippa sitta kvar sena kvällar men..... idag är jag benägen att hålla med om känslan att det är dags för ledighet. Spännde fast en av mina absoluta favoriter på handleden imorse. " @Affes Bratte" som den kallats här på forumet är bra härlig och ger mig sommarvibbar. Hursom, ha en fin fredag allihop och en trevlig helg när den anländer.

gammal goding i Taubert & Fils-boett

IMG_8909.jpeg

Tillbaka
Topp