• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️23/9 ”Jamen titta här!! Det är banne mig fredag igen!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har tillbringat de senaste dagarna på en konferens!! Japp! Pandemin är över! Nu kör vi! Nu frotterar vi oss med varandra och pöbeln hej vilt!!
Eller kanske inte heeelt vilt men lite smågalet i alla fall..
Har knoppat på the Winery hotell inatt. Helt ok, förutom placeringen.. Men va FAAAN!! E4:an preciiiiis utanför fönstret?!?
E1E18DB5-4AC1-4027-B4FF-B351BE3F241B.jpeg

Iofs helt knäpptyst i rummet men ändå…
Det hela kompenseras såklart av närheten till vinet… Här finns ju druvjuice trampad både vid Järva krog och i Toscana!! Kan väl säga att jag helt klart föredrar den sistnämnda..;-)
6BC457A7-8BA3-4920-9AFE-8A907CE1865C.jpeg

Nu ska vi bara överleva de sista timmarna av säljmötet. Sen ska vi åka hemåt och fortsätta njuta av det goda!!
Givetvis går det lika bra med vatten, cola zero eller ngt annat alkoholfritt alternativ.

Men jag ska i alla fall ta en stor balja rött när jag kommer hem.
Så det så!!
Ta hand om er därute!! Ha en härlig helg med eller utan vin!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skönt att det är fredag igen, men det blir ingen lugn helg här tyvärr trots att det fina vädret kommer att hålla i sig. Jag/vi kommer att fortsätta att kappa och klyva ved, samt att Los Tantos staplar veden i vedboden, för det är hon grym på!

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!


1663910386869.png
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
40EE6360-2A1F-4EAC-B5EA-2E0022FEF614.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Säger bara Nintendo. Många av Er får säker vibbar till spel . Helt rätt, 23 september 1889 startade detta företag sin verksamhet i Japan. Handmålade spelkort” Hanafuda” var det då som levererades. Inte Mario Kart 8 de lux spelen som sålts minst i 38,74 miljoner exemplar. Nu är det helg så, ha,re bra. Ta hand om Er själva ,självklart även Era nära å kära. // 🧐.
 
Senast ändrad:
Topp