Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv! Vad är det för konsert den ska få hänga med på?
Cool Zenith!Kom nyss på att jag lovat en slant till BCF tidigare. Hade ju fått sitta med skämskudden resten av helgen annars. Och eftersom jag nu gjort rätt för mig kan jag ju unna mig något litet gott också.
Skål således!
![]()
Hallå farbror Mys.Mina vänner!
Som jag skriver här nedan så ska bilderna i RicVin’s JULKALENDER ha ett jultema. Dock så kan det tillåtas undantag med dagens bilder då detta inte direkt förvarnats. Eller för den delen planerats någon längre tid...
Jag har även bett Tomten gå in på vår BCF insamling och kolla de senaste insättningarna då och då. Bara så ni vet..
RicVin är far till alla barnen! RicVin raskar över isen! RicVin med röda mulen!...
Ni fattar va?! Jag har fått feeling! Julfeeling närmare bestämt!
Som ni ser är det ju nästan en dubbelrubrik i trådstarten. Om ni nu hinner läsa innan ni postar bilden
Men HALLÅ nu måste ni faktiskt fokusera.
Detta är faktiskt första ”luckan” i Julkalendern. Lucköppning kommer ske dagligen fram till julafton. Det kostar ett valfritt belopp till BCF att posta en bild i varje lucka. Minst 10:- per bild! Självklart ska bilden ha ett jultema!
Typ så här!!
![]()
Eller en bild på klockan i glöggmuggen,pepparkaksdegen, lussebullen eller luciakronan..
Ni fattar?
Ni får gärna byta ut dagens bild under dagen om ni inte hinner fixa en ”julbild” nu på momangen. Eller så går ni all in från imorrn. Hoppas bara ni hakar på och drar in lite slantar!!
Kommer jag att kunna kolla att ni betalar? Nope. Men faan ta den som fuskar!! Jag har redan betalat in en liten slant för hela kalendern.
Helt ärligt... Är det så att nån plankar så ska jag se till att all världens julspöken kommer att hemsöka er hela jävla julhelgen!!
Tider för lucköppning kommer att variera. Men mellan 06:00-08:00 på vardagarna och 08:00-10:00 på helgerna.
Den som gnäller på sen trådstart får pynta dubbelt!!!
Nu kör vi!
Tindra med ögonen och posta på mina vänner!!!
Mvh
Arne Weise...
Hoppsan?!? Den där hade jag helt glömt...Hallå farbror Mys.
Har vi inte varit snälla i år?
Det är aldrig försent förän det är försent....Hoppsan?!? Den där hade jag helt glömt...
Tror drulletillägget i hemförsäkringen täcker eventuella följdskador!Det är aldrig försent förän det är försent....
Jag upptäckte ikväll att det var den 1e dec.... klockan visade 31 (får väl kontakta AD och kolla om garanti täcker det)...![]()