Jag å BPn hälsar till alla härifrån soffan! Som sagt ha så kul pojkar! Kan nästan höra hur trevligt ni har ända hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag å BPn hälsar till alla härifrån soffan! Som sagt ha så kul pojkar! Kan nästan höra hur trevligt ni har ända hit
Suttit!! DET HETER FÖRIHELVETE SUTTIT!!Skåål och have fun. Setat med ett grupparbete till nu![]()
Suttit!! DET HETER FÖRIHELVETE SUTTIT!!
Men du talade ju inte nu.. Du skrev..setat
En gammal talspråksform av suttit. Används i stora delar av landet, speciellt i Götaland.
Bor ju där![]()
Så heter det sen gammaltsetat
En gammal talspråksform av suttit. Används i stora delar av landet, speciellt i Götaland.
Bor ju där![]()
Men du talade ju inte nu.. Du skrev..
;-)
Jag lovar. Det var de andra som tvingade mig att skriva!!! ;-)
Jag är äldre än alla er tillsammans jag har ALDRIG sagt eller skrivit ”setat”..;-)Så heter det sen gammalt![]()
Jag är äldre än alla er tillsammans jag har ALDRIG sagt eller skrivit ”setat”..;-)
Ha! Jag är äldre än ALLA! Och sagt ”setat” sedan jag plockade ollon i morfars läskiga skog!Jag är äldre än alla er tillsammans jag har ALDRIG sagt eller skrivit ”setat”..;-)
Jag uttalar iof. Ditt nick -Risvin
Om @RicVin säger freda så e det freda och i sverige dricker man sprit på fredagar!Nu kom spriten fram![]()
Exakt!!!Om @RicVin säger freda så e det freda och i sverige deicker man sprit på fredagar!
Om @RicVin säger freda så e det freda och i sverige dricker man sprit på fredagar!
A2, 43mmCool armida? Ref/storlek?