• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick en liten uppmaning att skapa en referenstråd så då gör jag det..
Välkomna att lämna era omdömen..
Mvh
Richard
 

Wi

NLA
2-Faktor
Så där ja..
RicVin är en trevlig man som inte krånglar till det..Med andra ord är han en sån där goodguy.
Jag köpte Rolex endlinks. Skicket var som lovat och jag fick personlig leverans!
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
110% good guy och 110% trevlig att göra affärer med!
RicVin har köpt ett gäng av mina straps.

Anders W
awstraps
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en klocka i 20-30k klassen och vi möttes upp, skakade tass och klockan motsvarade alla förväntningar.
Värt att notera att han tog sig tid att åka 7mil för att mötas upp.

Rekommenderas!
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Köpte själv av RivVin i somras! Snabb och smidig affär. Trevlig och sammarbetsvillig Goodguy!
 

ScubaKing

Audemars
Sålde ett "Obris Morgan" gummi till RicVin. Var inga som helst problem, snabb betalning och transaktion. Inga som helst problem och rekommenderas gott.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ett par custom straps till RicVin. Alltid kul att träffa RicVin och utbyta tankar och idéer om straps och klockor. Och när det gäller business är all förstås felfritt :)
 

Operator

Omega
Sålt en klocka till RicVin, inga som helst problem - rak och tydlig kommunikation innan köp, bestämde sig snabbt och Swishandet funkade bra. 100% Goodguy :)
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Köpt en Seiko Sumo, åt en vän, av RicVin, Snabb och tydlig kommunikation och klockans skick var bättre än jag vågat tro.
Swishade och hade klockan efterföljande arbetsdag, mycket väl inslagen ska tilläggas.
Jag (och inte minst min vän) var 100% nöjda med affären.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sålde en iPhone till Ricvins son genom Ricvin, pengarna swishades och telefonen hämtades dagen därpå.
100% goodguy:)
 

Wemb

Cartier
Köpte en Longines Conquest av RicVin.
Trots att vi båda skulle ut och resa och våra scheman inte klaffade såg han till att leverera klockan till mitt kontor på morgonen.
Solklar goodguy och någon jag rekommenderar varmt!
 
Topp