• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's ÄKTA fredagstråd!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Här skulle jag ju egentligen postat min klocka,men snäll som jag är så postade jag i en av de andra trådarna. Man vill ju inte vara elak... Men Inte den som startades strax efter midnatt... Sorry Päron.. Men den var för tidig!
Men fuckar ni upp detta en gång till så ska jag be om adminrättigheter endast under fredagar och helt sonika ta bort andra "fredagstrådar" än min egen! OAVSETT hur länge jag snoozar på fredagsmorgonen!!
Kappitsch?!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag bidrar med en bild :)
IMAG1844_1.jpg
 
Förstår kritiken och tar på mig ansvaret. Det positiva ur diskussion är att den klargjorde vad det är som gäller. Nu ska jag posta en härlig bild i fredagstråden!:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Käften!! NEJ jag har inte sovit gott;-) Tors-fredag nästa vecka blir det leverans av 1st OERHÖRT försenad Bratteväska!! Finns du på hemmaplan?
Hahaha... Bättre sent än aldrig! Fick nyligen hem ett pris från en tävling, som var för typ ett halvår sen, men den där väskan skulle ju du leverera strax efter att Regalskeppet Wasa sjönk ;) Någon form av rekord va?

mvh
theargonaut
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...du är väl alla för kramGO du RicVin :D !!! Jag håller tummarna att ingen törs börja med fredagstråden före dig ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Det gäller tydligen att passa sig när RicVin har dåligt morgonhumör!!
 

Rivalen

Rolex
Här skulle jag ju egentligen postat min klocka,men snäll som jag är så postade jag i en av de andra trådarna. Man vill ju inte vara elak... Men Inte den som startades strax efter midnatt... Sorry Päron.. Men den var för tidig!
Men fuckar ni upp detta en gång till så ska jag be om adminrättigheter endast under fredagar och helt sonika ta bort andra "fredagstrådar" än min egen! OAVSETT hur länge jag snoozar på fredagsmorgonen!!
Kappitsch?!

Förr sa man alltid typ "köpte du med dig Expressen" när man kom lite sent till jobbet! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag känner nämligen otrogen varje gång jag postar i en fredagstråd som inte är startat av dig Ricvin
Jag tycker du ska lämna in en skrivelse till patronaget att det endast är jag som har rätt att starta fredagstråden! Vet att många tycker som du.(i alla fall ett par till...)
Men inget jävla gnäll då om jag råkar snooza lite..:)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag tycker du ska lämna in en skrivelse till patronaget att det endast är jag som har rätt att starta fredagstråden! Vet att många tycker som du.(i alla fall ett par till...)
Men inget jävla gnäll då om jag råkar snooza lite..:)


Denke vad tycker du? Om jag minns rätt gnällde du förr om för tidiga fredagstrådar?
Hur som..Fredagstråden borde vara en RicVin exclusive! Fram till 9.00 iaf. Rickard du får inte snooza för länge ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi har redan en dagens klocka-tråd. Allt annat är ren obstruktion och kommer att behandlas efter patronagets nyck. Det finns i dagsläget en viss välvilja mot initiativ från RicVin i fredagshärjandet. Därmed inte sagt att detta på något sätt är sanktionerat. Vi får helt enkelt konferera lite i Asgård och se vad som händer… Ping daviden Spencer66 ….

;)
 
Topp