• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's EGNA Fredagstråd!!!!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är trött på alla påhopp från morgonpigga tidstalibaner! Trött på alla gliringar! Trött på att Denke fråga var jag är! Jag är TRÖTT helt enkelt!!
Hädanefter kör jag mitt eget race..
RicVin is going to war!!! I dress my Deller accordingly!!
image.jpg
 

sharetracker

Cartier
Jag behöver ett förtydligande för att inte trampa dig på tårna. Ska jag tolka ditt uttalande på så vis att endast du får posta klockbilder i tråden eftersom att detta är din egen fredagstråd. Eller går det månne bra att bjuda på en bild här med? :nailbiting:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag behöver ett förtydligande för att inte trampa dig på tårna. Ska jag tolka ditt uttalande på så vis att endast du får posta klockbilder i tråden eftersom att detta är din egen fredagstråd. Eller går det månne bra att bjuda på en bild här med? :nailbiting:


Detta var enbart ett sätt att ge igen för alla påhopp och elaka gliringar. Jag är en lättkränkta och känslig man!! Man ska nog se denna som helt min egen!
Fortsätt posta i den andra fredagstråden. Låt mig vara ensam och bitter i denna;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men VA FAAAAN!!! Varför gör ni ALDRIG som jag säger???!!! Posta INTE för tidiga fredagstrådar!!!
Posta INTE i denna protesttråd!!!!

Jag är INTE Jesus! Följ INTE mig!! Af Sjodahl är Jesus! Eller han var innan han rakade sig i alla fall;-)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag är trött på alla påhopp från morgonpigga tidstalibaner! Trött på alla gliringar! Trött på att Denke fråga var jag är! Jag är TRÖTT helt enkelt!!
Hädanefter kör jag mitt eget race..
RicVin is going to war!!! I dress my Deller accordingly!!
image.jpg

Jag har längtat efter att du ska starta fredagstråden! Men så startar du med fel klocka!? Vart är det vackra uret? Fan!
 
Topp