• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's EGNA Fredagstråd!!!!!!

StrawberryFields

Sir Notalot
Så mycket bättre med en RicVin tråd!

2015-01-30 10.39.25.jpg
 

JayJay

Rolex
Om RicVin lovar att köra den riktiga fredagastråden framöver så ska i a f inte jag posta i "homage/franken-trådarna" som i dagsläget utger sig för att vara fredagstrådar.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om RicVin lovar att köra den riktiga fredagastråden framöver så ska i a f inte jag posta i "homage/franken-trådarna" som i dagsläget utger sig för att vara fredagstrådar.
Det kan jag visst göra och gjorde även så i begynnelsen!
Problemet är att jag är så jävla morgontrött så folk fick nippran av att vänta på att tråden skulle startas;-)
Men orkar ni bara vänta på att jag sovit min välbehövliga skönhetssömn så kör i vind!:)
 

JayJay

Rolex
Det kan jag visst göra och gjorde även så i begynnelsen!
Problemet är att jag är så jävla morgontrött så folk fick nippran av att vänta på att tråden skulle startas;-)
Men orkar ni bara vänta på att jag sovit min välbehövliga skönhetssömn så kör i vind!:)

Jag orkar. Jag kommer väl ihåg begynnelsen. Hängde bara kvar på TTT en liten stund innan jag tyckte det var värt att regga mig här men läste från första dagen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt rätt! Jag kommer bara posta i dina fredagstrådar!
image.jpg

^^Andra pulkaracet för dagen^^
 

svesam

Rolex
Detta var enbart ett sätt att ge igen för alla påhopp och elaka gliringar. Jag är en lättkränkta och känslig man!! Man ska nog se denna som helt min egen!
Fortsätt posta i den andra fredagstråden. Låt mig vara ensam och bitter i denna;-)

Nä fan jag vill vara lite bitter med dig här...
Är på en fantastisk fjällsemester med familjen men det blev
så sjukt stressigt när vill skulle iväg så väskan där klockorna med tillbehör ligger
blev kvar hemma....
Jag har sjuk abstinens av att inte ha något på armen...:(
 

Bob08

Breitling
Attans hänger inte med längre.2 fredagstrådar ett uppror mot sig själv och en fejkrolex med multipla personligheter inblandade vad händer?.
Lägger in en bild med en arm och två klockor för att gardera mig.
image.jpg
 
Topp