• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 1/7 "Det här är RicVin som signar ut, slut !!"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För de e GLASSIIIIGT!! Kommer ni ihåg den gamla dängan med Mange Schmidt?
Rubriken kanske tarvar en förklaring.. Detta är alltså inte någon "tack å hej jag lämnar KS" tråd. Sån tur har ni INTE!! :)
Däremot så är det semesterdags! Några timmars jobb kvar i Köpenhamn sen hämtar jag frugan för att starta semestern med en vecka i Mölle,syndens näste! Bra jävla start på semestern;-)
Semesterklockorna och badhandduken är packade. Något för alla tillfällen.
image.jpeg

Denna gång har jag faktiskt fuskat och tagit bilden tidigare än trådstarten. Men å andra sidan har det ju fuskats som bara den på senaste tiden i denna härlighet till tråd så det får ni hacka i Er!!
Men för att återgå till Mange Schmidts fantastiska låt.. Jag "signar ut" för sommaren alltså...
Back in bizznizz den 5/8.
image.jpeg

Kommer jag ihåg att det är fredag genom Rosédimman så postar jag nog faan en tråd även under semestern. Men blir det mellan 06:00 och 08:36? NÄPPELIGEN!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Gött med en vanlig Fredagstråd igen, allt är som det sig bör! Ha en trevlig semester nu farbror @RicVin ;)! Jag kommer som vanligt att sitta och vänta på att fredagstråden skall starta, mellan 06.00 & 08:36 fast än du har semester farbror :D!

DSC_7151.JPG


Ha en jätte bra fredag och en otroligt trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!
 
Senast ändrad:
Topp