• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 1:a Maj !!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajajaja! Jag vet att det är en smula tidigt. Men hallå!!! Vem FAAN kommer vara uppe med tuppen denna dag??!!
Inte jag i alla fall!
Jag har dagen till ära valt ett tema som kompenserar alla röda fanor som kommer att vaja över hela vårt land idag.
Som bakgrund till klockan har jag valt jackan som Annie glömde på mitt hotellrum den där natten för några mandatperioder sedan.. Eller var det Maud?!...
image.jpg

Måtte det regna utav HELVETE imorrn så att de som går i 1:a Majtågen hinner kontemplera ordentligt över Löfven och hans polare..
Helt ärligt så har jag faktiskt gått i ett 1:a Majtåg! I Helsingborg av alla ställen:-o Givetvis var det en tjej inblandad och ni vet ju alla att man gör vad som krävs för kärleken... Den dagen var det faktiskt strålande väder! Det starkaste minnet var när vi mitt i Hbg centrum blev överösta av glåpord från en balkong och hela tåget stannar och skanderar "hoppa hoppa hoppa".. Personen på balkongen försvann fort som faan:)
Hur som haver.. Sedan dess har jag kommit till vett å sanns och har förstått att det är "den andra sidan" som gäller!
image.jpg

Stay green! But choose the RIGHT green!!;-)
 

Galaxy

Rolex
Lenin är död och Stalin är död, hurra hurra, och Mao Tse Tung är också död, hurra, hurra! För det som hände med Ho Che Minh har också hänt med Deng Xiao Ping, snart är världen kvitt all kommunism, hurra!
image.jpg
 

Chagall

Cartier
Lenin är död och Stalin är död, hurra hurra, och Mao Tse Tung är också död, hurra, hurra! För det som hände med Ho Che Minh har också hänt med Deng Xiao Ping, snart är världen kvitt all kommunism, hurra!
image.jpg

"Vi samlar oss, vi sluter oss, kring mörkblå ideal!
Kung och moral, kyrkolokal, hej mina mörkblå bröder!
En lagom dos av reaktion vi ger er som lektion.
Konservativ – det är vårat liv – det gör så att hjärtat blöder."

(Passande med födelsedagen igår också)

Har ingen klockbild. Sorry. Går OT. #YOLO ;)
 
Topp